Trevligt! Hörs om detaljer på PM.
Open någon? Gärna idag, söndag.
Gärna i veckan, men inte just idag.
@Bitter onsdag?
Någon som är sugen på en sommar open mot Gnomes på torsdag?
Jepp!
Nån som vill ta en Open över en öl eller två på onsdag?
Jag tar gärna en match då, om det funkar närsomhelst efter 15 typ.
@Trolle Open 16 på onsdag funkar. Öl på alpha eller bishops eller nått annat ställe?
Sista veckan för sommar-open! Kör hårt och kom ihåg att foula.
Söker en sista open (eller testmatch inför kommande liga/open) på torsdag med start senast kl 17. På Alpha.
Stort grattis till @Chrixx och hans Tomtar på loftet!
Grattis @Chrixx! Visste väl att gnomes var OP!
Haha ja med min NET CAS score på typ -20 så vet jag inte om OP var det första jag skulle tänka på 🤣
Grattis @Chrixx . Överlägsen vinst! Kanske inte var rasen som var OP, utan coachen?
Tack @Trolle och knappast överlägsna mot snyggt rattade Skaven ;)
Trots -20 i net cas så vann de. Uppenbarligt tok-OP. Försök vinna med Black Orcs med -20 net cas.
Grattis @Chrixx , snyggt!!
Det här är kanske lite sent på kommet, men är det inte fegt av de regerande Summer Open mästarna att vägra ställa upp i ordinarie ligan?
Neh... de ville låta någon annan vinna...
Tex superskillade TV 1280 Vampyrer med "endast" 3 blodge vampyrer och en stackare som "bara" har dodge... oh och typ alla thralls har skills... ;)
Comments
Trevligt! Hörs om detaljer på PM.
Open någon? Gärna idag, söndag.
Gärna i veckan, men inte just idag.
@Bitter onsdag?
Någon som är sugen på en sommar open mot Gnomes på torsdag?
Jepp!
Nån som vill ta en Open över en öl eller två på onsdag?
Jag tar gärna en match då, om det funkar närsomhelst efter 15 typ.
@Trolle Open 16 på onsdag funkar. Öl på alpha eller bishops eller nått annat ställe?
Sista veckan för sommar-open! Kör hårt och kom ihåg att foula.
Söker en sista open (eller testmatch inför kommande liga/open) på torsdag med start senast kl 17. På Alpha.
Stort grattis till @Chrixx och hans Tomtar på loftet!
Grattis @Chrixx! Visste väl att gnomes var OP!
Haha ja med min NET CAS score på typ -20 så vet jag inte om OP var det första jag skulle tänka på 🤣
Grattis @Chrixx . Överlägsen vinst! Kanske inte var rasen som var OP, utan coachen?
Tack @Trolle och knappast överlägsna mot snyggt rattade Skaven ;)
Trots -20 i net cas så vann de. Uppenbarligt tok-OP. Försök vinna med Black Orcs med -20 net cas.
Grattis @Chrixx , snyggt!!
Det här är kanske lite sent på kommet, men är det inte fegt av de regerande Summer Open mästarna att vägra ställa upp i ordinarie ligan?
Neh... de ville låta någon annan vinna...
Tex superskillade TV 1280 Vampyrer med "endast" 3 blodge vampyrer och en stackare som "bara" har dodge... oh och typ alla thralls har skills... ;)