Skillmärken för baser

Såg den här idag. Gillar iden. Tycker om skillringar men de kan vara lite klumpiga och funkar inte jättebra för liga där man kan stacka många skills. Också lite tydligare än färger (loom bands) när man börjat samla på sig massa obskyra shadowing, jump up, fend, dump-off spelare.

https://www.kickstarter.com/projects/bloodbowltabs/blood-bowl-skill-tabs

Comments

  • ja, tydligt och bra. Får lite dåliga vibbar av färgvalen bara. borde typ vara:

    general = blå

    strength = röd

    agility = gul

    pass = lila

    mutation = grön kanske?

  • De där ser ju riktigt smarta ut 👍️.

    Som du säger, nice att de inte gör baserna större och dessutom tydliga.

  • @Nyaga har rätt. Tyvärr helt oanvändbart eftersom de valt felaktiga färger. #obstinat

  • Såg posten på https://www.reddit.com/r/bloodbowl/comments/1bctwde/blood_bowl_skill_tabs/ verkar som han som driver iden fortfarande tar emot ideer och feedback innan han släpper kickstartern. Ni kan säkert fortfarande påverka. Jag har inget konto men har sett @Drexxl hänga i environgerna. Ni kan säkert be honom om en påverkansoperation om ni inte vill bli redditörer själva. 😉

    Men @Nyaga kanske har ett trollkonto via jobbet? 😁

  • Jag kan leka språkrör isf, kommer nog ändå att bjäbba lite

  • Han svarade fort att färger kommer att avgöras av feedback från backare

  • Är det någon glorifierad version av post it-lappar eller hur sitter de fast?

  • @Bitter ja det är väl kruxet. Ser lite ut som små små bitar av silvertejp. Silvertejp i all ära (RIP Macgyver), men kickstartarn måste ha något revolutionerande material att presentera för att jag ska övertygas.

  • det lär vara nån slags variant av såna där bokflikar man kan köpa. Jag tror de kommer funka bra ett tag och sen drälla bland ens grejer bara.

  • Skills är överskattat

  • Det ser inte ut som någon hållbar lösning, men är dom tillräckligt billiga så kan man ju köpa på sig ett gäng :).

  • Denna är nu igång på kickstarter

Sign In or Register to comment.