Jag joinar Team Tråkig i den här frågan. Trädgårdstomtar och Skansendjur beställda från Wish.
Förstår inte GW att de sänker BB-communityns oerhörda coolhetsfaktor flera snäpp med denna release. Nu är det inte längre självklart att jag kommer att ta upp mitt blood bowl-spelande som ett av de första samtalsämnena när jag träffar nya människor.
Är väl lite förvånad ändå, då jag tänker att GW brukar vilja ha lite synergier mellan sina olika produktserier. För inte kan man väl spela Gnomes i WH eller WH40K? Eller är tomtar med bolt throwers nästa steg? Då skulle hela grejen kännas mer begriplig.
Comments
NEEEEEJ!!!!!
Linemen börjar med wrestle och Jump up. Oj.
Men herrrrreeee guuuud
@kaju JOO!!!1!!
Älskar räv-modellen dock 😍
Jag tycker att GW borde fokusera på att bocka av alla teams of legend lagen. Sen slanesh och Tzeentch.
Men jag är väl mest tråkig.
Antagligen kommer Gnomes:en har Swarming. Tycker den är så fel när man spelar MOT swarming lag.
Å ena sidan häller jag med @kaju, å andra sidan verkar det här JÄTTEKUL :)
Det enda jag än så länge vill klaga på är att rävarna tydligen kan plocka upp bollen när tidigare djur har no hands allihop
Men?
Samtidigt, inte förvånad över att bli förvånad. Ingen trodde väl att nästa ras skulle vara något logiskt?
Var kom detta ifrån?! GW nästa höst: nytt lag - frukter!
Jag är upprörd och sur på utsidan, men varm och pirrig på insidan. Fler stunty teams åt världen!
Jag gissar hej vilt att detta är första stunty-laget utan dodge.
börjar laget med wrestle/jump up och guard så behöver det finnas något dåligt med det….
De har en massa djur, men samtidigt får de den nya nega-trait:en ”severe allergy”?
Mest spännande blir att se om NAFs nya president kommer godkänna dessa tomtar!
Jag är lite rädd för det här laget men tycker det är kul att det kommer nåt.
Ett hypetrain jag gärna hoppar på!
Jag joinar Team Tråkig i den här frågan. Trädgårdstomtar och Skansendjur beställda från Wish.
Förstår inte GW att de sänker BB-communityns oerhörda coolhetsfaktor flera snäpp med denna release. Nu är det inte längre självklart att jag kommer att ta upp mitt blood bowl-spelande som ett av de första samtalsämnena när jag träffar nya människor.
Är väl lite förvånad ändå, då jag tänker att GW brukar vilja ha lite synergier mellan sina olika produktserier. För inte kan man väl spela Gnomes i WH eller WH40K? Eller är tomtar med bolt throwers nästa steg? Då skulle hela grejen kännas mer begriplig.
Hahaha GW har tappat det totalt... Kan inte säga att jag är otaggad på att måla djuren dock 😁.
Fick även flahbacks till den där gamla tecknade filmen "Trolltyg i tomteskogen".
gnomes har funnits i wh om jag förstått det rätt.
Special trait: ”Här mamma!”
Ja, tydligen är det så vid närmare efterforskning. Helt missat det. Nåväl, då får jag väl ge dem godkänt då.
Ben från BoneHead har en smittsam entusiasm kring det hela.
Regler för Gnomes fanns i Warhammer 3:edition men de klarade sig inte i övergången till 4:th så det här blir första gången de syns till sedan 1992!
Extremt taggad! Hade ju hellre sett fler Teams of Legend men tackar aldrig nej till tomtar! :D
De är ju jättefina ju
Jag kan sammanfatta alla Boneheads åsikter rätt snabbt:
”hurra för allt GW gör och bu för NAF, för jag förlorade när jag ställde upp i NAF-valet och blir sur i röven av rönnbär”.
Hmm, de kanske har dodge men st1?
Kanske någon av positionals har dauntless.... Hmm, njä, jag håller med @Nyaga och @kaju här, gillar det inte...
Jag hade hellre sett de gör klart alla lag som finns om de inte släppt än innan de kommer med något "hitte-på-lag".
Det måste vara ett aprilskämt som någon råkade publicera för tidigt.
Varför skapa ett helt onödigt lag?!