Säsong 38 - runda 4 ==> 17 mars

Coacher hör upp!

Då var det äntligen sportlov (Stockholm) och det innebär att en del coacher reser iväg med sin andra familj och det gör att vi i denna runda har lagt till en extra vecka!

Vi har två släpande matcher från runda 3 (Nurgle besök) så commish skall se till att dom spelas/rular till commish fördel!


Ha en härlig sportlovsvecka och passa på att spela extra mycket Bloodbowl nu!!

Comments

  • DavidD och helllstrom bokar ett av borden på Alphaspel torsdag 29:e.

  • Jag och DavidD tänkte ta en open mellan 1530-1800 på torsdag 29:e.

  • OztOzt
    edited March 6

    Edit: inställd pga sjukdom.

    Jimmiebbla och jag bokar bord 24 den 7:e!

  • Jag och @Lockmund tar bord 23 torsdag 7 mars, kl 1800.

  • edited February 28

    Jag och @NIWnW bokar ett bord torsdag från 17:30 torsdag 7/3.

    Har AlphaBar massipantååta den dagen?

  • Jag och @MuminSlayer tar gärna ett bord imorgon torsdag 29 februari. Om någon kan bidra med ett ledigt bordsnummer vore det toppen. Själv hänger jag inte med i alla turer om vilka bord vi har.

  • Nähäpp. Pga något så ovanligt som ordentliga strul med pendeltåget kommer inte jag och @MuminSlayer kunna spela ändå idag tyvärr. Ett bord ledigt med kort varsel således ikväll.

  • edited March 2

    Irrelevant

  • Jimmiebbla och jag bokar bord 24 den 14:e mars.

    Vår match imorgon är inställd så bord 24 är ledigt.

  • Då tar jag och @Ionas 24

  • Hur ser det ut med bord nu på torsdag?

  • Skulle behöva lite hjälp från en admin efter match 4 mellan Näckrosen och Honor Valley Spelare 13 dog för Honor Valley och togs in som en zombie för Näckrosen och efter matchen var det även han som fick MVP så skulle behöva hjälp med att få in zombien och ge han en Mvp samtidigt.

  • Näckrosens Pensionärsklubb har nu en zombie med #14 som heter Zombie Bee. Namnet kan ändras vid behov. Han har förärats med en extra MVP. Går nog inte att lösa snyggt i matchrapportsunderlaget. Enklast är nog om Näckrosens Pensionärsklubb fyller i att de inte fick någon MVP den matchen. Då går det i alla fall jämnt upp. Och kanske en kommentar i kommentarsfältet.

Sign In or Register to comment.