Anmälan till SNUBBL säsong 6 "Prima skinka" - start 11 mars!
SNUBBL ligan (som spelas på FUMBBL) börjar närma sig säsongsavslut - och ny säsongsstart!
Vi direkt påbörjar nästa säsong efter avslut, så om man vill vara med bör man börja fundera på att skapa och anmäla ens lag i förtid.
Anmälan är nu officiellt öppen för säsong 6 "Prima Skinka". Säsong 6 startar 11 mars! Anmälan stängs den 10 mars kl 23.59. Varje omgång dvs. 1 match, är 14 dagar för att tillåta både livspussel och blood bowl att leka tillsammans!
Känner du någon som vill vara med? Peta på dem, vänner, fiender, släkt och bättre hälft:er om att det är dags att anmäla sig till Blood Bowls troligen viktigast liga!
För mer regler & info se nedan: https://fumbbl.com/p/group&group=14937&op=view
Comments
Jag kan ratta mina amazoner en säsong till.
Jag stannar kvar i ligan :). Får se om jag skapar ett nytt lag eller inte:)
Vill fortsätta - laget behöver en chans att få bli nåt
jag fortsätter och då med samma lag
Jag stannar med mina UW :)
Försökte anmäla ett lag enligt instruktionerna. Oklart om jag lyckades. Ser inte mitt lag i listan över anmälda lag, så jag har säkert gjort någonting galet.
@Bitter jag hade visst satt de på private istället för public så sista steget syntes inte. Ordnat samt svarat dig i PMs
Stannar nog med mina korvar!
Jag tänkte ge mina vampyrer en till chans!
Ping @sirvejlance ?
@Chrixx har redan späckat BB-schema (med i 4 ligor just nu 😅)
@sirvejlance gör som @Juiblex gå all in. För många är inte många nog.
Nuvarande status på anmälningar osv. Ser ut som de blir en frisk liga!
Söker status på @Aos @gonzo_the_loon @suncar @Tribble - hur gör ni inför nästa säsong, kontakta mig här eller via pm eller via discord :)
Och ni som är nyfikna men inte anmält er alls till SNUBBL - dags att göra de nuuuuuuuu! Ju fler ju roligare (samt fler divisioner). Känner ni någon som ev. vill vara med så peta på dem - tiden går fort när man har roligt ... eller om man är vuxen med barn!
Jag är intresserad men inte helt klart vad man vill köra, vilken var sista dagen att bestämma sig på?
Lite intresserad av att joina om det finns plats kvar?
@Pertan för dig? alltid!
Ska sägas att de finns plats för alla - vi löser de oavsett.
@Jimmieblla sista datum för att ha anmält färdigt lag osv. är 10:e mars kl 23.59 - men gärna tidigare ofc. Men du har ju minst en vecka kvar av att tänka över saken innan de ens börjar bli lite sent.
@Rickard här har du en rolig liga på fumbbl :)
Hejsan. Jag tuffar på med mina ödlor nästa säsong också tänkte jag.
Nuvarande status - har jag missat någon eller något så hojta till!
@Pertan glöm inte att göra lag o anmäl om du är fortsatt intresserad!
Ps. kan behövas någon/några som behöver spela 2 lag för fina grupper - är du intresserad? Kasta mig ett PM!
@Hyperbrain komsi komsi
Då admin måste hinna sätta ihop allt osv. inför nästa säsong så ska dom som vill vara ha meddelat admin samt korrekt skapat sen anmält sitt lag i enlighet med instruktionerna 3.2. på första sidan https://fumbbl.com/p/group&group=14937&op=view
Senast fredag kl 23.59 den 8:e mars - inga undantag.
@Pertan gör ett lag o anmäl om du är intresserad
@Scisco kategorin DUMMA FRÅGOR: har jag gjort det du efterlyser?
@grumplekins enligt mina anteckningar, och ett svagt minne, så sa du att du skulle vara med och fortsätta med självtortyren som heter Nurgle
Vi börjar närma oss sista datum. Ni som vill vara med får lägga på en rem nu!
Sorry, men jag måste hoppa av.
@Skullflame ok, tråkigt att höra - men dörren är öppen kommande säsonger om du kan/vill komma tillbaka in i värmen.
Tar bort dig från listan
Anmälningsporten är nu stängd. Nedan är listan av anmälda samt för säsong 6 "Prima skinka" grupperna.