Anmälan till SNUBBL säsong 6 "Prima skinka" - start 11 mars!

SNUBBL ligan (som spelas på FUMBBL) börjar närma sig säsongsavslut - och ny säsongsstart!

Vi direkt påbörjar nästa säsong efter avslut, så om man vill vara med bör man börja fundera på att skapa och anmäla ens lag i förtid.


Anmälan är nu officiellt öppen för säsong 6 "Prima Skinka". Säsong 6 startar 11 mars! Anmälan stängs den 10 mars kl 23.59. Varje omgång dvs. 1 match, är 14 dagar för att tillåta både livspussel och blood bowl att leka tillsammans!


Känner du någon som vill vara med? Peta på dem, vänner, fiender, släkt och bättre hälft:er om att det är dags att anmäla sig till Blood Bowls troligen viktigast liga!

För mer regler & info se nedan: https://fumbbl.com/p/group&group=14937&op=view

Comments

  • Jag kan ratta mina amazoner en säsong till.

  • edited February 11

    Jag stannar kvar i ligan :). Får se om jag skapar ett nytt lag eller inte:)

  • Vill fortsätta - laget behöver en chans att få bli nåt

  • jag fortsätter och då med samma lag

  • Jag stannar med mina UW :)

  • Försökte anmäla ett lag enligt instruktionerna. Oklart om jag lyckades. Ser inte mitt lag i listan över anmälda lag, så jag har säkert gjort någonting galet.

  • @Bitter jag hade visst satt de på private istället för public så sista steget syntes inte. Ordnat samt svarat dig i PMs

  • Stannar nog med mina korvar!

  • Jag tänkte ge mina vampyrer en till chans!

  • @Chrixx har redan späckat BB-schema (med i 4 ligor just nu 😅)

  • @sirvejlance gör som @Juiblex gå all in. För många är inte många nog.

  • Nuvarande status på anmälningar osv. Ser ut som de blir en frisk liga!

    Söker status på @Aos @gonzo_the_loon @suncar @Tribble - hur gör ni inför nästa säsong, kontakta mig här eller via pm eller via discord :)


    Och ni som är nyfikna men inte anmält er alls till SNUBBL - dags att göra de nuuuuuuuu! Ju fler ju roligare (samt fler divisioner). Känner ni någon som ev. vill vara med så peta på dem - tiden går fort när man har roligt ... eller om man är vuxen med barn!

  • Jag är intresserad men inte helt klart vad man vill köra, vilken var sista dagen att bestämma sig på?

  • Lite intresserad av att joina om det finns plats kvar?

  • @Pertan för dig? alltid!

    Ska sägas att de finns plats för alla - vi löser de oavsett.


    @Jimmieblla sista datum för att ha anmält färdigt lag osv. är 10:e mars kl 23.59 - men gärna tidigare ofc. Men du har ju minst en vecka kvar av att tänka över saken innan de ens börjar bli lite sent.

  • @Rickard här har du en rolig liga på fumbbl :)

  • Hejsan. Jag tuffar på med mina ödlor nästa säsong också tänkte jag.

  • edited February 27

    Nuvarande status - har jag missat någon eller något så hojta till!

    @Pertan glöm inte att göra lag o anmäl om du är fortsatt intresserad!


    Ps. kan behövas någon/några som behöver spela 2 lag för fina grupper - är du intresserad? Kasta mig ett PM!

  • Då admin måste hinna sätta ihop allt osv. inför nästa säsong så ska dom som vill vara ha meddelat admin samt korrekt skapat sen anmält sitt lag i enlighet med instruktionerna 3.2. på första sidan https://fumbbl.com/p/group&group=14937&op=view

    Senast fredag kl 23.59 den 8:e mars - inga undantag.


    @Pertan gör ett lag o anmäl om du är intresserad

  • @Scisco kategorin DUMMA FRÅGOR: har jag gjort det du efterlyser?

  • @grumplekins enligt mina anteckningar, och ett svagt minne, så sa du att du skulle vara med och fortsätta med självtortyren som heter Nurgle

  • Vi börjar närma oss sista datum. Ni som vill vara med får lägga på en rem nu!

  • Sorry, men jag måste hoppa av.

  • @Skullflame ok, tråkigt att höra - men dörren är öppen kommande säsonger om du kan/vill komma tillbaka in i värmen.


    Tar bort dig från listan

  • edited March 9

    Anmälningsporten är nu stängd. Nedan är listan av anmälda samt för säsong 6 "Prima skinka" grupperna.


Sign In or Register to comment.