WO på fel match

edited January 29 in StockBowl

BloodBowl är roligt och rättvist!

Det har satts WO på min match mot Orjan i omgång 2, Jag fått 35.000 gp jag inte ska ha och en mwp på min Nr 1 som inte ska vara där. Tror meningen var att sätta WO på omgång 1 matchen mellan Orjan och Clawful

(Vad har Commish för taxa för sådant här, jag kan vilja använda tjänsten i framtiden ;) )

Comments

  • Jag hade precis reggat att vi bokat datum för matchen när Commish satte den till WO... :(

  • edited January 29

    Vi har tillsatt en kriskommitte som kikar på detta. Info kommer.


    Edit:

    Misstäner alkohol, mutbrott eller bara en standard Officious Ref.

  • Ja en enkel bribe löser så mycket nu för tiden.. 😂

    Helt rätt @Hoffa, det var jag som var tvungen att lämna WO mot @Oerjan i runda 1 pga sjukdom.

  • edited January 29

    Jag kan se alverna i färd med att träna för matchen mot Khorne; övandes på att ducka, springa, gråta samt övertyga coachen att de inte kan spela p.g.a. dålig hårdag. Då kommer först suckarna när det meddelas att matchtiden är satt och sedan glädjen när de på något sätt förlorat matchen 8 dagar innan den skulle spelas. (Kan detta vara ligarekord för snabbaste icke självorsakade förlust någonsin?)

    Så lumpet, så orättvist så BloodBowl! 💙💛

    

  • Jag å min sida ser för mig Khorne-kultisterna i färd med att träna för matchen mot alverna, övandes på att sparka, slå, slita loss huvuden, samt övertyga coachen att de måste få spela snart! Då kommer chocken att de redan har vunnit matchen utan någon som helst blodspillan?!? Vilken skam! Vilken nesa!

    Ja, så lumpet, så orättvist - utan vare sig blod eller boll kan det knappast kallas BloodBowl alls 💔

  • Rättvisan återställd! :)

    /Örjan

  • Swishbekräftan mottagen. 🤗🥳

  • 😂😂

Sign In or Register to comment.