Season 38 - Runda 1 ==> 2024-01-28
Då var det dags igen!
Vi har några få lag som ligger för Redraft, men annars så är det bara att börja boka era matcher!
Nya regler från och med Januari på Alphaspel, gällande borden!
- Äter man så är det ingen kostnad för bordshyran
Vi kommer under större delen av säsongen att ha bord 1-4 stående till vårt förfogande, dock så har Alphaspel aviserat att två torsdagar så behöver vi flytta oss (kommer att återkomma när det gäller).
Lycka till!
Comments
Äter man så är det ingen kostnad för bordshyran
För att vara exakt så dras väl det man äter och dricker av från bordshyran i bar-delen.
Och årsavgiften gäller inte för borden i bar-delen.
För övriga bord gäller samma regler som tidigare.
Jag och Trolle bokar bord #1 torsdagen den 25e från kl 16.
Jag och @MuminSlayer bokar bord #2 på torsdag, 18:e. Matchstart kl 18.
@Ionas och @Lockmund tar gärna #3 på torsdag den 18:e
Då bokar jag bord #4 på torsdag - antingen mot @Oxinotl eller @sirvejlance !
@Nyaga du borde väl kunna lira mot oss simultant. Vi andra måste väl få lite handikapp?
@sirvejlance @Nyaga Dra med ett fjärde lag och kör det dom en Death Bowl-match? :D
Jag och @Jimmieblla tar gärna bord #2 på torsdag den 25:e klockan 1800. Behöver jag göra någonting mer än att säga till här för att boka det?
@Bitter njet
@Bitter egentligen inte. Det ska räcka. Sen är det underförstått att man har medlemsskap hos Alphaspel för att kunna använda något av de borden.
Jag och @imp bokar bord #3 torsdag 25/1
I teorin kan man gå upp och betala per gång också
Bokar bord #4 torsdag 25/1 för @Nyaga vs. @Ionas
Blir nog från kl 17
Hej,
Har försökt nå @Juiblex utan framgång, så jag skriver här också så övriga Commish också vet om det:
Matchen mellan mig (Khorne) och @Clawful (Undead) vanns tyvärr av Nurgle, som tvingade Clawful att lämna WO :( Juiblex skulle lägga in resultatet igår, men vår score board ser inte ut att vara uppdaterat än.
Clawful, jag hoppas du blev frisk i tid för Sala iaf?
/Örjan
@Oerjan - jag och @Ozt var nära att förlora till Nurgle men hittade en lösning. @Juiblex sa under diskussionerna att han kunde rycka lite i schemat också för att folk ska kunna få ihop det. Så kolla om ni kan fixa matchen den här veckan eller nästa så kanske det löser sig.
han är snäll commish bara man kommer med mössan i hand
@Clawful levererade för övrigt en toppenprestation i Sala.