Jag har Charlie Victors och är mycket nöjd. Bra kvalitet och lätta att använda.
Dock blir gubbarnas baser större i diameter efter man satt ett gummiband runt. Bra att känna till att det får lite konsekvenser när man har 6 på rad längst fram på linjen ibland. Beror såklart på vilken spelplan man använder också.
Jag har ett eget system där jag sätter en magnet i basen på modellen, och sedan gör små lappar med skills som jag klistrar på en metallbit. Det är lite meckigt men extremt tydligt.
Comments
små gummiband i olika färger använder de flesta. typ loomies eller något sådant heter de.
sådana :)
dom färger som är lite paxade angående gummiband är som följer;
Blått = Block
Rött = Mighty Blow, eller annan attackskill
Gult = Dodge
Vitt = Leader
Men inget av dessa är skrivna i sten.
Den nyaste generationen av dessa är så tydligt det kan bli men eftersom det är England så blir det tull & skatt osv.
https://charlievictorproducts.com/fantasy-football-store/tabletop-fantasy-football
Jag har Charlie Victors och är mycket nöjd. Bra kvalitet och lätta att använda.
Dock blir gubbarnas baser större i diameter efter man satt ett gummiband runt. Bra att känna till att det får lite konsekvenser när man har 6 på rad längst fram på linjen ibland. Beror såklart på vilken spelplan man använder också.
Jag har ett eget system där jag sätter en magnet i basen på modellen, och sedan gör små lappar med skills som jag klistrar på en metallbit. Det är lite meckigt men extremt tydligt.