Swebbakademin: Matchgenomgång lördag 12:00 på Discord
Hejsan,
Jag kommer att kommentera min senaste fumbbl match i Super League på lördag. Tanken är att få upp en diskussion över vad som är bra i en match och vad man kan göra bättre. Detta är tänkt att försöka lyfta nivån på den svenska Blood Bowl comunityn vilket vi alla tjänar på.
Lag: Undead vs Chaos Dwarf
När: Lördag 30 december kl 12:00
Var: Discord: SWEBBA - swebbakademin
Skriv gärna nedan om du tänker dyka upp!
Vi hörs på lördag!
Mvh Melisqus
Comments
Jag är intresserad
Hejja @Melisqus
Spelar NAF live! Snow down på lördag på Fumbbl så i mån av tid är jag gärna med. Bra initiativ! :)
Coolt! Tyvärr en lite svår tid för mig pga barnen - men vågar man hoppas att du spelar in? If so, vad är din youtube?
Detta är ett så sjukt bra initiativ. Kanske Sveriges bästa spelare tar tag i detta så ta chansen nu alla som har tid och vill utvecklas. Likt Scisco skulle kaggarna kolla i efterhand om det spelas in.
Jag är intresserad!
om jag kommer ihåg och är vaken så vore det intressant
Sällar mig till de som hoppas på en bandad replay, då lör kl 12 blir svårt. Superbra initiativ.
Spelar också också NAF live Snow down då också, men hoppar gärna in vid tillfälle
Jag ska försöka närvara!
är uppbokad kvällen innan, så risken att jag inte är hemma till 12 är markant, men kan jag så dyker jag upp
Jag kommer iaf garanterat delta.
Det kommer tyvärr inte bli någon inspelning denna gången men blir det fler gånger framöver så kanske det går att ordna.
Jag är mest glad att kunskap kommer delas :)
Nu är det mer risk att jag inte kan dyka upp.
Lär vara på vift imorgon bitti
Observera att det blir lördag i morgon. I dag är det fredag. Så ni som var inne på Discord i morse och svor och hytte med näven var faktiskt fel ute.
fantastiskt initiativ och om jag kan så ska jag försöka hänga på. Grymt Mel!