Fråga till er gamlingar!

Jag sitter nyfiken hemma och kollar igenom mitt förråd och råkade på mina norse, ett ”komplett” lag i gamla reglerna. Men jag undrar, när Ulfwereners kom med LRB(3 tror jag), vad använde folk som figurer då? Var det necrovarulvar eller?

Comments

  • edited December 2023

    Du känner ju mig, jag letade efter ljus och lykta efter bra passande figurer för att göra laget komplett vilket blev:

    och som troll blev det:

    God jul på er alla :)

    EDIT: Jag har två stycken Thrud som jag tänkte skulle få vara Ulfwernerers men de passar inte lika bra som ovan nämnda, så jag har en annan plan för de herrarna.


  • Har ingen aning om vad Red hittade för modeller åt mig, men dom är inte blood bowl figurer (och lite små).

    Annars hade jag nog kört på Necro wolves.

  • Jag kör några off brand barbarer som jag trodde var Reaper men hittar inte igen dem på internet.

    Har också en Thrud som "räknas som geti"

  • @Drexxl är du i behov av Ufwernerers så fungerar de nya figurerna bra. 👍

  • Jag gillar de nya, att de är vargberserkar, men jag gillar det gamla laget för mycket, lär spela dem som humans eller dylikt.

  • @Drexxl jag förstår och håller med…

  • Jag tog necro-varulvarna till Norse för de var rätt bitiga och såg liksom ut som ST4.

    Hade två gamla Wilhelm Chaney som nu får slava vidare som reguljära varulvar. Stackarn … men ser ut som ST3

Sign In or Register to comment.