Season 37 - Finaldagen
Coacher!
27 har nu blivit 4 och i morgon kommer det att slutligen göras upp vem som ensam står på toppen!
@Nyaga, @Bim@Belsco, @Ozt och @grumplekins gör upp om den åtråvärda titeln som Stockholms bästa bloodbowl coach!
Må bästa person vinna!!
Här kommer lite förhållningsregler för i morgon.
1000 samling alphaspel
1015-1230 semifinaler
1315-1530 final och match om 3de pris
Ca 1545 prisutdelning
Ansvarig på plats @Ionas
Pågrund av dålig planering kommer jag ej att kunna närvara själv, så tänkte att vi hållet Spelarmöte digitalt i mellandagarna, återkommer med mera information om detta senare.
Lycka till!!
Comments
Vilka bord körs det på? Tänkte ev ha en introduktionsmatch med en kompis, så kul om man kan ta ett bord i närheten av créme della créme.
@sirvejlance Vi har bord 24-29 hela dagen
Tack
Hej.
Enligt vad som gått ut innan ska jag möta @nyaga men på stockbowl verkar det vara en match mot Ozt som ligger upplagd. Hur kommer det sig?
Ja det är fel,
Bim - Nyaga
Grumple - Ozt
ska det vara enligt slutresultatet i serien.
Jag ändrade matcherna.
Semifinal A.
Ding Dong vs. The Mugge Bigges
Semifinal B.
Highly Inappropriate vs. New Mill Cheesemongers
Väl mött imorgon vid 10-snåret
Hej, jag och Clawful tänkte köra en match i Open 37 idag, men av någon anledning kan jag inte ställa mina Dark elves till förfogande. Antar att det är för att jag bytt namn på laget. Kan någon comish ordna detta så vore jag tacksam. Jag vill anmäla laget Moth Yamuth till Open 37. Blood Bowl måste spelas. :)
Kom igen nu @Bim ! Hela grupp Ds ära hänger på dig nu!
@sirvejlance no pressure :)
Jag och lille Truls är på väg.
Grattis @Nyaga och @Bim för segrar i sista omgången! Känns som det blev fyra spännande slutspelsmatcher idag!
Hej.
•när startar och slutar annälan till season 38?
•när kan man tidigast spela första matchen?
•kan man anmäla sig med ett lag i season 38 som spelar i open 37 innan open 37 är avslutad?