Sälja gammalt Undead-/Necrolag

Jag har ett gammalt lag som jag skulle vilja sälja. Körde det som både Undead och Necro några säsonger i Stockbowl. Problemet är att jag inte varit speciellt aktiv de senaste åren och därmed tappat kollen på vad saker och ting kostar. Eller om det ens finns intresse för gamla 3ed- och 2edprylar. Vad är ett skäligt pris?

Vad jag minns är det 3ed: 2st Mummys, 2st Whights (Wraits), 4st Ghouls, 6st Zombies och 2ed: 2st Star Players typ "Werewolf", 2st Star Player typ "Frankenstein" (som jag körde som Golems). Sedan är det 2st Skeletons, minns inte utgåva.

Comments

• edited November 2023

Riktigt fina! Ingen aning om pris men känns som 2ed & 3ed är rätt eftertraktade. På ebay ligger en låda omålade undead runt 1000kr

• Hm. Kanske lägger upp dem på Ebay. Lättast, säkert.

I originalboxen fick man ju bara två Ghouls. GW har kört det tricket sedan start...

• @helllstrom Dom där golems och varulvarna är är dyra! Spara laget och spela med dom. Om du verkligen vill sälja så är nog E-bay och tradera du ska lägga upp dom på och sen spammar du på olika forum var dom finns för auktion.

@sirvejlance Tror inte det går att jämföra Willys Miniatures som fortfarande printas med GW 2nd och 3rd edition ;)

• Laget i sig är inte värt 1000, men kan gå för 1000.

Själv så handlar och säljer jag figurer till och från andra samlare, och då är allt billigare.

Som kaju sade, golems och ulvarna är mycket sällsyntare och går för mer. Sälj dem ensamma, separat för en god peng. (Till exempel mig)

• Fan köpte just 2nd UD laget till mig själv i julklapp... Man behöver väl 3 olika UD lag? Hehe har inte pengarna men hade ju egentligen varit intresserad av att köpa annars

• edited November 2023

Har dem redan…. Men en till Frank n Stein skulle väl kanske inte sitta helt fel.

är intresserad av en av golems om du kan tänka dig sälja dem löst.

• Hej!

Hör gärna av dig om du har kvar och vill sälja en ghoul, varulv och/eller frank n stein till mig ☺️.

//Olle

• @helllstrom

tjena,

är dessa kvar? Jag är intresserad av ett komplett lag :).

mvh

micke

Sign In or Register to comment.