Season 37 Runda 7 ==> 26 november

Coacher!

Bra spelat och nu har vi bara sluttampen kvar...

Några lag har nu blivit klara för slutspel samt några är klara för eventuellt Squigg-bowl spelande fram till slutspelsdagen...

Vi har endast en släpande match från runda 6 (som har fått despans fram till 16 nov.)...

Bara att boka upp och köra fullt in i kaklet....

Comments

• Med tanke på Stockbowl open som jag misstänker att ett antal av oss ska på. Vore det möjligt att förlänga denna runda med en vecka?

• Muminslayer vs. Nyaga torsdag 23/11 norpar bord 2

• Nyaga vs. Ionas passar på att ta en träningsmatch på bord 2 imorgon 16/11

• Fusk med träning… men men..

Jag o Bim bokar bord 1 23/11

• Jag har en oplockad träningsgås med dig också @sirvejlance !

• @Nyaga precis! Det var handpenningen som du inte får tillbaka.

• Bord 1är väl ledigt idag så jag och Ozt tar det för vår match.

• Jag och @NIWnW kan nog boka bord 3 nästa torsdag 23 november.

• Jag och @Duckwing kan ta bord 4 torsdag 23e

• Sirvejlance har redan bokat bord åt oss ser jag, men går in för att informera om att lilleman Truls (alltså jycken) följer med på torsdag också.

Om det är någon som är superallergisk får vi väl försöka ordna så vi sitter så långt ifrån varandra som möjligt.

• Bord två på torsdag tas av Ionas och Hellboy.

• edited November 2023

OBS

Nu på Torsdag så har vi fått tillfälliga bordnummer, pga orsak...

Borden som vi har tillgängliga är som följer;

Bord 10-11, 20-21

• Jag bokar eget bord till mig och Till@Duckwing

Till nästa säsong är det bra om vi styr upp det här med bord med Alphaspel

• @DavidD Det är upp styrt, dock så har dom andra event som ibland tar lite mera plats.

Nu på torsdag så har dom ett sådan sak samt torsdagen vecka 51 (men då är det ingen vanlig liga för oss).

Annars så gäller våra "vanliga" bord :-D

• Coacher!

Vi har två släpande matcher kvar att spela i ligan.

Dessa spelas i dag och i morgon.

Det finns en chans att dom kastar om top 8 placeringen något, så därför kommer Slutspelslottningen att hållas till och med onsdag.

Men jag ställer frågan till dessa coacher nu om ni vill spela i slutspel eller inte?

@grumplekins

@Nyaga

@NIWnW

@Bim

@Lockmund

@Ozt

@DavidD

@Oerjan

@sirvejlance

Som sagt slutgiltig placering och coacher kan eventuellt ändras efter dessa matcher, men vill ändå höra från er!y

I och med att sista matchen spelas i morgon så kommer även utmärkelser för säsongen att tilldelas till berörda spelare/lag, men mera om detta då.

För oss som inte går vidare till slutspel så har nu @Duckwing lagt upp ren tråd för kommande spel fram till och med slutspelsdagen till den 10 December.

I sammanband med Slutspels dagen kommer även ett spelarmöte att hållas (beräknad att starta efter finalmatchen runt ca 16:00) på Alphaspel, alla är välkomna ner till dess och under detta möte så beslutar vi vad som har varit bra och dåligt med säsongen och vad som skall gälla för kommande säsong!

Alla input är välkomna!!

//Commish

• Jag är med!

• Jag är på

• Jag är med och på.

• Jag vill också veta av er om ni vill spela i Squigbowl på slutspelsdagen om ni blir utslagna i kvartsfinalen.

@grumplekins

@Nyaga

@NIWnW

@Bim

@Lockmund

@Ozt

@DavidD

@Oerjan

@sirvejlance

• Jag spelar squig om jag inte får spela om bucklan.

• edited November 2023

@Juiblex om jag går till slutspel är jag med. Jag ligger ju 9a nu?

@Duckwing jag kommer inte köra squigball.

• Jag är inte bra på att kolla swebba men råkade se detta.

Jag vill spela slutspel. Jag tror inte jag kör squigbowl om jag åker ut.

• edited November 2023

Jag vill spela, men troligen hoppar jag squig.

• Jag vill spela både kvartsfinal och Squigbowl :)

...med tanke på att jag bör möta antingen Nyaga eller Grumplekins i kvarten räknar jag inte så mycket med att ta mig vidare till semi...

• @sirvejlance Yes, du ligger som odd man out för stunden!

Dvs om det sker något med lagen nu i kvalveckan så blir du ersättare.

Sedan ligger du som Wildcard för om något skulle gå helt om pipan under slutspelsdagen...

• Väntar svar från endast två en coacher om dom vill deltaga eller ej (skickat SMS), ni vet vilka ni är....

Sista matchen i ligan spelas i kväll och därefter kommer jag att tilldela allehanda lösa utmärkelser till spelare och lag, innan jag lägger upp kvalmatcherna.

Dessa kommer sedan att presenteras officiellt under prisceremonin på slutspelsdagen!

• edited November 2023

Sista matchen är spelad och inlagd i systemet. @Juiblex

Sign In or Register to comment.