kom på mitt gamla vampyrlagnamn tack vare iftp.
Bitande kyla
med vintriga snöbaser.
@brocCooLi det hade varit tuffare om de hette "Midvintriga snöbaser" :)
Kom på det bästa lagnamnet någonsin en gång men kan inte använda det för jag är en kratta med Norse.
Stryk mot nårs
kom på fler lagnamn.
ett skavenlag - Labrats (där varje figur var någon form av vetenskaplig term/fenomen/koppling till det osv. typ Venn, Doppler, Turing)
nurglelag - Pest när det gäller
Ett dvärglag som hette "Jan ska inte ha roligt" levde upp till sitt namn... skitspel!
Jag hade ett undead lag som hette Undeadfeated
Nu när jag löst en 2:ed gobo så kommer mitt Chaos Pact lag att få det nya lagnamnet
Old Stars … liten hyllning till Chaos all stars men där ingen figur kliver över 3:rd ed och alla Marauders är 2:ed Chaos figurer. 😇👍
Mitt var rätt likt @Frantic
jag körde renegades med bara 3rd edition gubbar. Det laget kallade jag för Classics
@Drexxl :)
Comments
kom på mitt gamla vampyrlagnamn tack vare iftp.
Bitande kyla
med vintriga snöbaser.
@brocCooLi det hade varit tuffare om de hette "Midvintriga snöbaser" :)
Kom på det bästa lagnamnet någonsin en gång men kan inte använda det för jag är en kratta med Norse.
Stryk mot nårs
kom på fler lagnamn.
ett skavenlag - Labrats (där varje figur var någon form av vetenskaplig term/fenomen/koppling till det osv. typ Venn, Doppler, Turing)
nurglelag - Pest när det gäller
Ett dvärglag som hette "Jan ska inte ha roligt" levde upp till sitt namn... skitspel!
Jag hade ett undead lag som hette Undeadfeated
Nu när jag löst en 2:ed gobo så kommer mitt Chaos Pact lag att få det nya lagnamnet
Old Stars … liten hyllning till Chaos all stars men där ingen figur kliver över 3:rd ed och alla Marauders är 2:ed Chaos figurer. 😇👍
Mitt var rätt likt @Frantic
jag körde renegades med bara 3rd edition gubbar. Det laget kallade jag för Classics
@Drexxl :)