Season 37 Runda 5 ==> 29 Oktober
Så var vi inne i slutpurten...
Tyvärr så har vi fått ett avhopp i grupp C och Cheezes utgår och ersätts med ett Commish lag.
I övrigt så är det bara att kontakta era motståndare och boka speldatum!
I torsdags så ver det lite förvirring om borden och har kontaktat Alphaspel för att få en förklaring/förtydligande vad som gäller. Men fram till vi får ett svar så förutsätter jag att det är bord 30 och 31 som gäller och båda borden rymmer 2 matcher.
Återkommer i frågan här i tråden, efter svar från dem!
Kör på och happy Blocking!
Comments
Jag skriver dubblett på bokningen från andra tråden.
jag o NIWnW bokar ena halvan av bord 30 nu på torsdag. 19/10
Jag och @helllstrom preliminärbokar ena halvan av bord 31 den 26/10 (torsdag nästa vecka).
Jag tror att jag och @Ionas behöver ett bord. Vi hade tänkt köra nu på torsdag 19/10. Kan vi boka halva bord 30 då kanske?
Jag och @Skullflame vill spela torsdag 26/9 och behöver ett bord - vet inte vilka som kommer finnas dock.
Jag och @helllstrom släpper vår bordsbokning 26/10 och spelar på annan ort istället.
Har det kommit någon mer info om vilka bord Alpha tror att vi ska ha på torsdagarna?
Hej alla!
Framåt så gäller bord 1-4 i stora rummet
Då bokar jag och @simon bord 1 till 2/11 (dvs torsdag nästa vecka) :)
Jag ska försöka att komma ihåg att skriva i runda 6-tråden också, men den är inte uppe än vad jag kan se.
Tidig seriefinal i Gulddivisionen mellan Nyaga och Pertan imorgon onsdag kl. 18 på Alpha. Ni kan chansa på att det finns åskadarplatser över - eller förboka med en 10kr swish till mig.
Spika bord 2 till mig och @Skullflame då? imorgon kväll alltså, kl 18