Season 37, runda 3 ==> 1 ok
Coacher!
Nurgle har härjat bland några coacher, därför har runda 2 blivit förlängt med en vecka.
Ni som ej är klara med runda 2, bli friska och försök att klara av rundan så fort som möjligt!
För er som redan är klar med runda 2, är det bara att boka upp runda 3 och kör på!!
Lycka till och må Nuffle vara på er sida!!
Comments
Spooky Season-lagen DDA & HHH kör sin match i ett gravvalv (dvs ej Alpha) på torsdag 21e
Pertan och Hoffa kör den 28/9 på bord 30.
Nyaga vs. Juiblex 28/9 på bord 29
Vet inte riktigt hur den här bordsbokningen funkar nu, men jag o Örjan ska spela på torsdag, så vi vill gärna ha plats vid ett bord.
Bord 31 ser ut att vara ledigt 28/9, så då paxar jag ena halvan åt mig och @Skullflame.
Funkar start 18:00, eller ska vi börja tidigare?
@Nyaga kan du ha menat 30 eller 31 eller har ni bokat 29 själva?
Har vi 30-31 alltså? Ja då menade någon av de borden! :)
Då är 3 av 4 Stockbowl-platser tagna på torsdag?
Ja precis
Det blir bra.
Är det ett bord ledigt tar gärna jag och nya coachen Tyrannosaus W det
Pga sjukdom så kommer jag släppa min och @Hoffas bokning av bord.
Dvs bord 30 (ena halvan) är där med ledig.
Jag och TW kommer ta en av platserna
Chrix och jag ligger i framkant och tar bord 29 5 oktober. Hoppas ingen annan tjingat det i något annat forum.
Då tar jag o Simon bord 30 5/10 👍
...alltså, @finlj658 , som grumplekins skrev tidigare är det bord 30 och 31 vi har på torsdagar, inte 29...
Jag och @razta bokar ena halvan av bord 31 5/10 (för runda 4 alltså, men den bokningstopicen verkar inte ha postats på forumet än så vi får väl skriva där också vad det lider :) ).
@Oerjan tack för din uppmärksamhet och förlåt min demens. Men nu ordningen är återställd, @Chrixx är min gode man och ledsagare. Kampen går vidare!