Season 37 Runda 2 ==> 24 September

edited September 2023 in StockBowl

Coacher!

Dags att förbereda lagen för nästa match!

Kontakta din motståndare och kom överens om ett datum (lägg gärna in datumet i matchrapporten för att underlätta för commish....

Lycka till och play ball!!

Comments

• Gör en sån där bordsbokning som jag gjorde, det är bra ju!

• Jag och muminslayer bokar bord 30 på alpha, 14 september kl 19.

• Nithing Isle RC - Meadfree Mondays 6/9, Alphaspel bord 1

(Hur gör man gör att lägga in bokade datum i matchlistan, förresten? Försökte göra det både från mitt lags adminsida och från matchens adminsida men jag hittade inget sätt som funkade.)

• @Oerjan du ändrar det under 'Edit' och högst upp på den vyn.

• @Pertan Ah, där var den! Tackar!

• Jag och @Juiblex bokar bord den 14 september. Minns dock inte vilka bord som är bokningsbara. 28?

• Jag och Hoffa river av vår Elf-off i toppen på Divison 1 nästa torsdag 14/9. Bokar också ett av våra bord 30/31

• Eftersom det får plats med två matcher på ett bord.

• Jag & @DavidD bokar bord 29 (?) på nästa torsdag 14/9

• Då tror jag att våra bord är fulla för nästa torsdag!

Ljunggren vs. Muminslayer

Duckwing vs. Juiblex

Nyaga vs. Hoffa

Chrixx vs. DavidD

• @imp - bord 6 14/9 kl 17 jag har bokat

• Jag och @Chrixx kör tidigare på eget rum så vår bokade plats är tillgänglig

• Då en del coacher är nere för räkning efter WC så kommer vi att förlänga denna runda med en vecka!

• Skönt för mig för jag är helt sänkt.

• Betyder det att även rundan efter etc skjuts upp en vecka, eller har den kvar sitt slutdatum?

• Vi försöker att spela igen denna vecka under dom två närmaste rundorna.

• Toppen, tack!

• Coacher, bra jobbat!

Endast 2 matcher kvar av runda 2 och där Commish har fått information från båda.

Vid knas, glöm inte bort att informera Commish om vad som händer, det gör att vi kanske kan bända lite på reglerna för att matchen skall spelas, istället för att vi går in och tilldelar någon en vinst WO.

Då en av dessa fyra parter inte har gjort sig till känna så lutar det tyvärr mot minst en WO i runda 2, tråkigt!

Återigen, bra jobbat alla andra och utan piska och ris så hoppas jag att vi ligger i fas igen under runda 3-4.

Commish approve this message!

Sign In or Register to comment.