Ny grafisk profil
Hej alla!
Nu har vi fått filerna för den nya designen för sajten. Jag har lagt upp en variant nu som är aktiv på stockbowl-sidan. Ni kan behöva rensa cachen för att se. Jag tror det ändå är bättre med gul bakgrund, men det finns en blå som alternativ. Om folk får åksjuka eller nåt får de skriva av sig här.
Annars gäller att den som vill göra prylar kan få master-filen av styrelsen. Med fördel sambeställer vi större mängder t-ex t-shirtar osv vid tillfälle.
@imp har antytt att han vill få tag på den, så ni som har idéer till sånt som han gör kan säkert fånga hans öra.
Comments
Snyggt!
Nu ny lite mindre knallgul version - se om ni får bättre sinnesro. (cache igen)
Kanonfin!
Riktigt cool!
Kan någon posta en prinscreen? Jag får inte någon ändring även efter att ha rensat chachedata
På datorn.
Mycket lättare att läsa på datorn. Går det att vända bakgrunden även på telefon så det blir gult till den svarta texten?
Det är nog en hård begränsning i programvaran bara att det inte går att få det stiligt i alla skärmformat
Hur skulle den reagera om man klippte bilden så gult endast ligger på vänster sida? Bara en tanke men jag är ingen hejare på detta. Fungerar såklart som det är
@mikethemachine Det har inte så mycket med bilden att göra. Problemet är att sajtens teknik inte är av den moderna sort som anpassar sig efter olika skärmstorlekar. hur jag än ställer in det finns det något läge där det ser helt perfekt ut och något där det ser muppigt ut.
Tack för förståligt svar. Jag är med på noterna då
Tjusigt!
Lite sen på bollen, men snyggt!