Hej!
Någon som sitter på ett par linerats ni inte behöver? Av någon anledning har jag lyckats supa bort ett par så köper gärna om någon har över.
Tack, tack! 😁
GW i plast?
Jag har två taskigt målade som du skulle kunna få, kan vara viss defekt på svans.
Edit: hittar en men den saknar en bit av svansen. Jag misstänker att du vill ha hela plastfigurer men om det är intressant så är han din :)
@grumplekins ja exakt, vanliga GW i plast senaste editionen
@GamleOle Perfekt, jag tar gärna hand om den. Svans spelar ingen roll, de brukar iaf trilla av rätt snabbt 😁.
@Clawful fixar med den till nästa gång jag är på alphaspel.
@GamleOle Super, tack! 👊
Annars har jag ett par omålade
@grumplekins jag är intresserad av en gw plast-Skaven. Vilken position som helst, ska ändå modda den till en GR.
Jag ställer in en runner i skåpet till dig @sirvejlance
Tack bästa @grumplekins
Kirrat åt båda
Tack så mycket! 😀
Comments
GW i plast?
Jag har två taskigt målade som du skulle kunna få, kan vara viss defekt på svans.
Edit: hittar en men den saknar en bit av svansen. Jag misstänker att du vill ha hela plastfigurer men om det är intressant så är han din :)
@grumplekins ja exakt, vanliga GW i plast senaste editionen
@GamleOle Perfekt, jag tar gärna hand om den. Svans spelar ingen roll, de brukar iaf trilla av rätt snabbt 😁.
@Clawful fixar med den till nästa gång jag är på alphaspel.
@GamleOle Super, tack! 👊
Annars har jag ett par omålade
@grumplekins jag är intresserad av en gw plast-Skaven. Vilken position som helst, ska ändå modda den till en GR.
Jag ställer in en runner i skåpet till dig @sirvejlance
Tack bästa @grumplekins
Kirrat åt båda
Tack så mycket! 😀