Säsong 36 - Runda 5 ==> 2 April

Coacher!

Då har vi tagit oss igenom lite över halva säsongen och det har varit ett par tuffa matcher redan, men ge inte upp!

Det finns fortfarande tid för att säkra topplatser, både för individuella spelare och hela laget!

Väldigt jämnt bland Killers listan....


Både i Grupp B och D är det fortfarande jämnt race om vem som tar dom åtråvärda platserna för kval/slutspel!


För oss som har haft otur hela säsongen och inte lyckas kvala in så kommer det att gå en riktigt turnering, istället för tjafset om "slutspel" och så....


Två matcher är redan avklarade i runda 5, med två bokade.. hur går det för er andra??


Lets get in on!

Comments

  • edited March 2023

    Fumblarna och Kättarna möts nu på torsdag, får se om vargarna tuggar lite gotte. Vi är lite hemliga och kör på eget rum, men kom gärna förbi och säg hej

  • Jag och @Morn82 tjingar bord 28 (om det är ett av våra) på torsdag denna vecka.

  • Gothalver och mänskliga fyllon drabbar samman på torsdag denna vecka. Så, jag och GamleOle paxar gärna bord 29 (om det är ett av våra).

  • En fundering ang casualties, hur brukar det se ut så här långt? 13 döda på 28 lag.

  • @GamleOle ja, jag håller med....

    Tror vi spelar lite för snålt....


    Näää, i nya reglerna är det lite större chans för death resultatet samt att liga-lagen är lite mera bash i år...

  • edited March 2023

    @Juiblex haha ja men ellerhur!

    Nej det bara slog mig(höhö) att förutom den här biten att man bör vinna sina matcher så har mina alver klarat sig förvånansvärt bra skademässigt. Nu ska de bara lära sig att hantera bollen också :)

  • @GamleOle ibland blir det 10 cas på en match, ibland blir det noll. Nuffle ger och Nuffle tar.

  • Haha skönt att ni tycker att det är lite skador... mitt humanlag håller inte med 😋🤣

  • @Clawful skada och skada, min nekromantiker återuplivade ju din spelare.

  • @DavidD hahaha sant! Heinrich spelar vidare fast nu i Necro laget 😂👊

  • Jag och @GamleOle tar bord 30 på torsdag.

  • Jag och @imp tar bord 29 på torsdag :)

  • Jag och Zlikk tar gärna bord 28 på torsdag, om det är ledigt.

  • Vill bara uppmärksamma om att bord 30 är ledigt då vi måste flytta fram vår match. Lycka till med tärningararna ikväll pojkar och flickor!

  • Norpar bord 30

  • Coacher!

    Då var det bara en match kvar att spela i runda 5 och det börjar att dra ihop sig...

    Nästa vecka drar runda 6 igång och jag ser att 2 matcher redan har rivit av det plåstret (guldstjärna till er 4a)...

    För oss övriga dödliga så ser jag helst att runda 5 avklaras under helgen, men då runda 6 ligger med 3 veckor (påsklov) så tror inte att det är någon ko på isen...

    Helgen som kommer är det ju också två turneringar som spelas (UKTC - en av dom största till antal coacher som går av stapeln i York UK och King kong Bowl i Bro-Bålsta). Har ni vägarna förbi så kan det var värt ett besök på båda dessa tillställningar... :-).

Sign In or Register to comment.