Gävle Blood Bowl Liga - Säsong 2
Hej,
Vi i Gävle startar upp säsong två av vårat ligaspel nu på söndag den 12/2. Vi är just nu 12 spelare anmälda.
Vi kommer ha ett startmöte klockan 11 i studiefrämjandets lokaler på Fjärde tvärgatan 55 i Gävle. Är du intresserad av att vara med och spela är det bara att dyka upp där. Vill du vara med och spela, eller har några frågor/funderingar, men har inte möjlighet att ta dig dit så är det bara att höra av dig till mig här eller på victor.hansen85@gmail.com.
Comments
Whohooo, heja Gästrikland!
Snyggt!!
se om ni kan hitta Uppsala Blood Bowl leauge på facebook, kanske någon där bor i krokarna…
grymt!!!
kul att se.
Ligan har nu kickat igång så nu är det bara att lägga era slantar på den ni tror plockar hem det hos CabalBet!
Helt övertygad om att OlofArvid tar hem det den här gången!
Baserat på högteknologiska funktioner ser jag att Lixtor har ett TV försprång och sätter alla cabalmynt på denna coach
Hejja Wood Elfs!
Buu för alla onda lag!! ;)
Vi finns på discord om ni vill komma in och håna/hylla oss eller bara snacka lite skit: https://discord.gg/VQajwhqG
Innan jag bettar, vilka premiser är det som gäller? Alla möter alla eller?
@Pertan Alla möter alla i gruppspelet. Topp 8 går till slutspel. Vinnaren står kvar ensam på toppen och skrattar åt alla förlorare.
Finalen är schemalagd i mellandagarna. Så det är en låååång säsong :)
@Chrixx buar på onda lag, hejar på Wood Elves 🤔
Reptile Disfunction for the win
@Pertan ❤️🦎
Amazona Cardinals easy win!
@Pertan fusk att betta på någon som innehar NAF buckla/bucklor :)
@mikethemachine when you see the winner, you see the winner 🤷♂️