Vilka är commissioners?

Hej rubriken ger frågan, infon på hemsidan är inte uppdaterad och jag funderar på vilka mer än juiblex som är commish för Season 36?

Comments

  • Hej @Hoffa.

    För stunden är jag ensam Commish för ligan.

    Detsamma gäller @DavidD för open delen.

    Dock så hjälper vi varandra (DavidD mer än vad jag hjälper honom, tack DavidD!!).


    Skulle du ha synpunkter på hur jag sköter saker (goda som dåliga) så kan du ta upp detta med Styrelsen, dom har i sin makt att utse ny Commish.


    Med det sagt så hoppas jag dock att du tar upp saker direkt med mig!

    Är vuxen och tar till mig både av kritik och beröm (ibland kan det hända).


    Tyvärr har mina senaste veckor varit lite pressade (därav min absens i forum och uppföljning på Mail), om jag har missat något från dig så ber jag om ursäkt (gäller till er alla, då jag vet att det är några till som mailat/pm mig).


    Hoppas att snart vara tillbaka i 100% form och förpesta er alla med påminnelser och mera påminnelser..


    mvh Pontus

  • Uppfattat. Inga problem. Anledningen till frågan var just att jag misstänkte att "[D]ina senaste veckor varit lite pressade" och undrade om det fanns någon annan jag kunde höra av mig till (så du fick i alla fall marginellt mindre att göra). Nu vet jag att det inte gör det och kan lugnt återgå till att vänta. Det här är en hobby och inget någon ska stressa sönder sig över.

  • Kul att du nämner mig @Juiblex och sedan vägrar att kommunicera med mig. Skärp dig.

Sign In or Register to comment.