Season 35 - slutspelsdagen för runners-up och träslevar och löst pack
Hej alla!
Jag har i sista minut tagit på mig att commisha slutspelsdagen för oss som inte har haft orättvis tur hela säsongen eller fegat ur i sista minuten pga sjukdom.
Vilka vill spela imorgon? Vi sockrar med en utlottning av ett tärningstorn tillverkat av vår egen @imp bland närvarande. Vi har 7 bord sammanlagt, så plats för 10 till utöver slutspelsgrisarna. @Ionas och @grumplekins är på plats. Så 8 till.
Anmäl er här och ange om ni främst är sugna på Season-match eller Open-match, så pillar vi ihop alla i fina tangopar.
Föreslår att @Pertan och @Ionas tar med sina eventuella slutspelslag för säkerhets skull.
Comments
Taggar några standardmisstänkta: @Morn82 @DavidD @Duckwing @sirvejlance @Hugo @Chrixx @Martin08 @NastyUnicorn @Fredlund @Yann @KriLLe?
Om inte @Pertan kan köra imorgon så kör jag gärna en match på morgonen (måste dra 12:40 senast)
Open eller Spoon spelar ingen roll
@Chrixx du kan troligen mötet @Ionas first thing
Pertan kunde så är "bokad" :)
Vad jag förstått så verkar vi inte heller kunna komma in innan de öppnar. Så häng på låset kl 10.
Jag hinner nog inte köra en vanlig match men om nån vill köra en sevens borde jag kunna ställa upp.
Det finns en sevens-plan i skåpet - kanske kan bli av ja.
kan ej imorgon
Topp! Jag tar med ett 7s lag till 10-10:15 om nån vill köra.
personal är där från 0930 och vi skall kunna komma in från ca 0915.
ringde och pratade med dem idag
Hur länge kommer ni hålla på med slutspel under dagen?
@kaju 15–16 nånting, sen lite gnäll om regler inför nästa säsong.
Right! Kanske dyker upp som en pop-up efter lunch.
Valturné!
Verkligen inte.