Köpes: oop Star players

edited September 2023 in Köpa, Sälja och Byta

Saknar lite oldschool stars och som samlare vill man ju komplettera, måla och ställa upp i skåpet. Så sitter du på några av dessa och kan tänkas att sälja/byta är det bara att hojta!


Horkon Heartripper

Jordell Freshbreeze

Headsplitter

Undead with chainsword

Blood bowl troll

Hakflem Skuttlespike

Zara the slayer

Dwarf cheerleader

Silibili

Ramtut III

Comments

  • Har en Horkon. Är mest intresserad av byten. Gärna 3rd ed.

  • Jag har en Puggy extra om det kan vara intressant?

  • edited December 2022

    Någon här har en Hoshi Komi för jag bytte bort den för drygt ett år sedan minns jag... men den kanske används redan.


    Har alla andra men tyvärr ingen dubblett


    Eller vänta, har jag en extra headsplitter.... återkommer...

  • Jag kan tänka mig att byta puggy mot Horkon om du vill!

    har dock horkon hos päronen, dit jag inte ska förens jul, så du kan inte få honom på snowbowl 😳

  • edited December 2022

    @Frantic kolla gärna :)

    @Drexxl jag har min hemma i Sundsvall också och planen är inte att ha vägarna förbi där innan turneringen så det gör inget. Absolut ingen brådska för min del och ett bra byte tycker jag :)

  • Då säger vi så. SM kanske?

  • Hej:)

    Jag har en Jordell om du fortfarande letar

  • Glömde bort att svara men jag hade ingen extra eftersom du får spela med en i Chaospact.

  • @Haegr ja letar fortfarande efter honom :). Vilket skick är han i och vad vill du ha för honom?

  • Så här ser han ut. Tänkte mig 150 kr plus eventuellt frakt @coma

  • Det låter ok! Skall du på någon turnering framöver så kan vi köra överlämning?

  • Jag hoppas komma iväg till Sandviken på min första turnering någonsin. Ska du dit?

  • Annars är det väl 15 kr för frimärke :)

  • Skippa posten, dom suger! Kom till Sandviken, det blir kul!

  • Japp skall till Sandviken. Det var ett riktigt bra arrangemang ifjol så väl värt att åka på. Vi kan väl vänta lite och se om du kommer iväg annars tar vi post i efterhand. Litar ju inte på posten så himla mycket så överlämning är en trevlig lyx :)

  • Kul. Jag är rätt säker på att jag ska dit så vi säger så så länge. Ska bara komma ihåg att ta med den 😅

  • Tyvärr blev hela resesällskapet sjuka så jag kommer inte kunna komma till Sandviken imorgon. Hoppas kunna va med på stockbowl istället om du vill mötas upp då eller om du vill att jag skickar Jordell?

  • Tråkigt att höra med sjukdom hoppas det går över fort!

    Jag kommer till Stockbowl så kan absolut ta det då :)

  • Kanon då tar vi det då :)

Sign In or Register to comment.