Season 35 - Semifinal

Coacher hör upp!

Efter 8 omgångar står nu fyra lag redo för att göra upp om säsongens åtråvärda Buckla!

Söndag den 11 december, så samlas dom fyra lagen för en sista batalj...

Lycka till och vem av kommer att få sitt namn förevigat på Stockbowl plakatet...


Ses på Söndag på Alphaspel!

Comments

  • Hejsan, Nurgle har varit och hälsat på och välsignat mig under natten. Hoppas att vara symptomfri i morgon bitti, men är jag inte det känns det bra att undersöka vilka som kan vara back-up inför söndag.

    Det kan ju vara så att han hälsar på flera liksom.

    Först och främst går väl frågan till de som kvalade till kvarten antar jag?

    Kanske de kan skriva här om de är beredda att vara standby på söndag?

  • Hej @suncar tack för headsuppen!

    Enligt reglerna så skall platsen fyllas först med dom lag som blev andra som gick vidare till playoff, dock ej av det lag som blev utslaget av dig.

    "If any of the 8 teams that got play-off spots can not participate in the entire play-off their places will be awarded to other teams, by season ranking (wildcards first, others after them).

    If any of the 4 teams that got into the 1/2 finals cannot play during the play-off day their positions will be awarded to other teams. If possible, the positions will be taken by teams eliminated in the quarter finals. But a position cannot be taken by the team that missed that same position due to being eliminated by the now absent team. If there still are empty positions in the semifinals after this, they will be awarded to teams that have not participated in the play-offs, by season ranking."


    Så enligt dom reglerna så ber jag följande coacher att svara om ni kan, eller vill få en standbybiljett till semifinalen!

    1. @Ionas, 17P samt Gruppvinnare
    2. @Nyaga, 14P
    3. @Pertan, 11P

    //Commish

  • Usch! Jag kan hoppa in om det behövs.

  • Kan vid behov.

  • Grattis @Ionas.

    Nurgle besegrade mig till slut.

  • Som sagt!

    Nurgel är i farten och det betyder att @Ionas har blivit uppflyttad till semiplats.

  • Undrar hur mycket jag ska offra till Nurgle för att lyckas bli uppetad…

  • :)

    Det vore i sanning storartat av de veganska khornekultisterna att hedra Grandfather såklart.

  • Nurgle är upptagen med att förbereda för en storslagen julpresent till er och världen. Blir stunty derby i semi istället.

  • Många turer nu…

    Men nu är det följande lag som gör upp om äran!

    Skulle Nurgel fortsätta att härja i kväll/natt så står @Pertan på tur.


    Krya på er @suncar och @Jimmieblla!

    //Commish

  • Grattis @Ozt!

    också kul att en av mina tidigare chorf blockers var med i laget efter att ha blivit ”draftad” när vi möttes.

    stark representation av grupp c på pallen.

  • Grattis. Bra jobbat.

  • Grattis @Ozt !💪

  • Grattis Stockbowl Champion @Ozt och till Stunty Champion @Mumin !

  • Grattis @Ozt och alla andra!

  • Grattis @Ozt till vinsten!

    samt samtliga deltagare under hela säsongen.

    Har varit väldigt lätt jobb för mig att agera Commish under hösten då ni har löst eventuella problem själva samt även i tid hört av er när saker och ting inte går som det skall...

    Nu tar vi julledigt och tanken är att vi kommer att starta nästa säsong vecka 2-3.

    Vi hade ett spelarmöte igår (finaldagen) och kommer att meddela vilka önskemål som framfördes och vilka regler som skall gälla för kommande säsong.


    Tack igen och God Jul hela Stockbowl!

    //Commish Ligan


    PS. Open 35 kommer att fortsatt vara öppen för spel fram till och med nästa säsong startas, så vi inte hinner bli ringrostiga!!! DS.

Sign In or Register to comment.