Bara 3 av fyra som har Dirty Player. Skönt att GW fortsätter stödja foul metet. Drömmen vore om de släppte en Star Player snotling för Underworld Challenge med Sneaky Git och Dirty Player +2. Gärna för 50k eller mindre.
@Ionas - Glöm inte Special Star Player Ability - "That wasnt so hard" - "XXX Can only be sent of if the foul XXX committed is a result of an injury". Eller något liknande :)
Mycket gnäll här men om jag skulle välja 2 starplayers istället för Drible & Drull så skulle jag ha Grumplekins & Frantic <3 två zombies med thick skull och dp <3
Dritte och Drutten lär väl mest bli aktuella i zon-lag på turnering (a la @Frantics förslag). Menar inte att de är helt brutna men det blir ytterligare ett element som gör att spelet blir mer "Hej, ska vi slå tärning om vem som vinner".
Comments
Synd att Withergrasp tappat en ag
Hette de inte Dribble & Derp?
Coolt
Bara 3 av fyra som har Dirty Player. Skönt att GW fortsätter stödja foul metet. Drömmen vore om de släppte en Star Player snotling för Underworld Challenge med Sneaky Git och Dirty Player +2. Gärna för 50k eller mindre.
@Ionas - Glöm inte Special Star Player Ability - "That wasnt so hard" - "XXX Can only be sent of if the foul XXX committed is a result of an injury". Eller något liknande :)
Älskar Dribl & Drull. Det är som att Hemlock är tillbaka och tog med sig brorsan!
Hemlock Blodge och stab om jag mins rätt.... Han är sämre än dessa två tillsammans imo.
Japp, Vi tappar block men får en till skink med dirty player för bara 20k mer än vad Hemlock kostade. Absolut bättre.
Scrappy känns kass iom att rumbelow finns (Ogres har en mycket bättre blitzer för bara lite mer).
ödlorna känns bra mot alver iaf
Ödlorna är ju helt sjuka. DP, SG och +1 på injury! Hej då motståndarlaget.
men man får inga rerolls i turnering typ
Ja två får man iaf om man spelar med "rätt" roster enligt @rantaroster .... Ja också enligt mig iofs :P
EDIT: Lagt upp lite fler star players i första inlägget...
@Frantic det är tufft att bygga ödlor med elva spelare, två rerolls och 190k över i alla system jag har sett iaf.
Ah jo… det är sant… men i ligaspel är det rätt enkelt med inducements etc imo
eller vad vi kör med i de mer eller mindre oskrivna turneringsregler där en får 1.150.000 att göra vad man vill med…
ja. men på 1150 får man offra mycket för att få in dem.
ah jo det blir en del i turneringar... sant.
Men inte i seriespel. Däremot i Amazoner så leker de rejält på 1150:
Ja men i seriespel är stjärnorna inte lika illa - lagen som inte behöver dem för att funka alls har dem bara då och då
Mycket gnäll här men om jag skulle välja 2 starplayers istället för Drible & Drull så skulle jag ha Grumplekins & Frantic <3 två zombies med thick skull och dp <3
❣️
Jag skulle knappast ha DP, möjligen disturbing presence då
@grumplekins
Dritte och Drutten lär väl mest bli aktuella i zon-lag på turnering (a la @Frantics förslag). Menar inte att de är helt brutna men det blir ytterligare ett element som gör att spelet blir mer "Hej, ska vi slå tärning om vem som vinner".
Jag tycker inte de ser ut att lösa så många problem åt zons på pappret men medger att jag har dålig koll på det nya laget.
Spännande att Bilerot Vomitflesh inte har Regeneration