Plast (nyaste edition), vilken av dem kvittas.
Köpes eller bytes mot något lattjo som jag har :)
Jag har en på västkusten om du vill ha, men det blir säkert smidigare med en stockholmare
Borde kunna ha en nånstans, kollar
Jag har några liggande som bara sprayats svarta. Kan ta med nästa vecka.
Tack @Ionas
Söker du något? Har lite halflings eller kanske Swift Twins? :)
Har hittat, det finns! @Ionas och jag får se vem som kommer först i mål att bli jultomten i ditt liv
Jaaaa!! Julen kommer tidigt i år!! 😍
Står en blå omålad till dig i skåpet.
Står en svart spraymålad till dig på mitt skrivbord.
Jag är därmed tomten om @Chrixx tar sig till Alfa innan han tar sig till @Ionas skrivbord. Jag antar att det är ungefär så här den här typen av metafysiska frågor avgörs för det mesta.
Haha tack båda!!
Jag ska spela på Alpha imorgon så det lutar åt att Grumplesanta förgyller min jul 😍
Jag ska också spela på Alpha i morgon. Kommer ta med mitt bidrag. Du får ta två linemen. And like it. 😤
🙇♂️
Om någon vill möta Ogres eller vampyrer kanske jag är där med en eller två till :P
Comments
Jag har en på västkusten om du vill ha, men det blir säkert smidigare med en stockholmare
Borde kunna ha en nånstans, kollar
Jag har några liggande som bara sprayats svarta. Kan ta med nästa vecka.
Tack @Ionas
Söker du något? Har lite halflings eller kanske Swift Twins? :)
Har hittat, det finns! @Ionas och jag får se vem som kommer först i mål att bli jultomten i ditt liv
Jaaaa!! Julen kommer tidigt i år!! 😍
Står en blå omålad till dig i skåpet.
Står en svart spraymålad till dig på mitt skrivbord.
Jag är därmed tomten om @Chrixx tar sig till Alfa innan han tar sig till @Ionas skrivbord. Jag antar att det är ungefär så här den här typen av metafysiska frågor avgörs för det mesta.
Haha tack båda!!
Jag ska spela på Alpha imorgon så det lutar åt att Grumplesanta förgyller min jul 😍
Jag ska också spela på Alpha i morgon. Kommer ta med mitt bidrag. Du får ta två linemen. And like it. 😤
🙇♂️
Om någon vill möta Ogres eller vampyrer kanske jag är där med en eller två till :P