Season 35 - Play off ==> Senast 4 december
Coacher hör upp!!
Efter en väldigt tuff och jämn?!? säsong så har nu 8 coacher utmärkt sig lite mera än andra...
Deras matcher ligger nu uppe i Stockbowl och det är bara att önska dom lycka till samt muta domarkåren till riktigt skitbeslut...
Dom är som följer;
Lycka till!
Det verkar som ligans doktorer har jobbat med mirakel, och samtliga "Miss Next" spelare har återhämtat sig och är redo för spel igen!!
Play Ball!!
Comments
Ska bli kul att lira! Undrar dock om reglerna för lottningen till slutspelet ändrats? Enligt hemsidan och tidigare slutspel är det 1-8, 2-7, 3-6 och 4-5 utifrån poäng under grundspelet.
Blir lite konstigt om det ändras efter säsongens slut.
@Nyaga jag tar en omtitt på detta i morgon bitti, med pigga ögon..
@Nyaga verkar ha rätt.
Drak-Meal
Anti-Swip
Cold-Hash
Fungus-Horny
får jag det till.
Efter protester och kravaller så har nu ligakommittén haft ett extra insatt möte (förfrågan gick även till representanter från FIFA, för deras erfarenhet skull) och tydligen så har man hittat ett formelfel i ett sällan använt Excel ark...
Stockbowl sidan är nu uppdaterad och korrekt igen (tack @Nyaga för ölen!).
Bra tumregel är att det är lättar att ändra saker med ett vänligt ord och öl, än endast ett vänligt ord....
//Lagkommittén i samarbete med FIFA
Wohoo, domaren är mutad!
Extremt rimligt i bloodbowl. Tack för snabbt fix.
Tjingar ett bord för Nyaga-Lockmund 1/12.
Jimmieblla-suncar spelar också 1/12.
Ozt och jag spelar (läs Ozt vinner lätt) på lördag på Theodoras med start runt 13-14ish.
Tjingar ett bord för openmatch ikväll!
Mumin JOnas paxar 1/12
Jag hejar på dig Pertan och på Nyaga, så ni kan få mötas i semin och jag möter den minste av er i finalen.
Självförtroende är en dygd
Stuntybowl!
Tänk att den av er som vinner kan få låna den här av mig en hel säsong!
1/12 Pax bord 27!
Grattis @NIWnW! åtminstone en stunty i semin!
Alltså morg med tentakler och claw, det var om inte det värsta så snudd på iaf