Europen 2022 i Malta, fin möjlighet
Hej alla! Det officiella svenska Europen-laget har fått en lucka. @Duckwing, @razta och @grumplekins behöver en kompis som kan dela hotellrum och vinna en ganska stor lagturnering med dem.
Vi behöver svar väldigt snabbt tyvärr. Så svara snabbt! Försten att tacka ja vinner med oss!
Comments
När är det nu igen?
Tävlingsdagar är 5-6 nov, hotellrum finns 4-5-6-7, dvs fredag kväll till måndag morgon. Det är novemberlov den veckan i din kommun, @Pertan, just saying.
Kollar och återkommer.
Jag skulle nog kunna, jag reserverar andra tjing efter Pertan.
Topp!
Tyvärr måste jag dra mig ur. :(
Ozt behövde en ersättare och Eurobowl måste gå före. Jag hoppas att Pertan kan hjälpa er.
Ait
Hej,
Får hoppa denna gång tyvärr..
Förresten, vad skulle det kosta?
Flyg är den fasta kostnaden, resten kan du diskutera med @Lard - det är han som ligger ute för deltagaravgift och hotell och ev. vill ha kompensation.
Jag har fått grönt ljus från både familjen o syrran som fyller år då. Kollar biljetter imorrn och återkommer efter det!
Tipptopp!
Vilket flyg har ni bokat så kan jag försöka boka in mig på samma.
Jag kör Austrian Airlines 06:35-08:50 från Arlanda till Wien, för att därifrån åka Air Malta 10:30-12:40 fredagen den 4:e. Det finns andra vägar men inga direktflyg.
Edit: Det kan ha funnits direktflyg med SAS men tror det är fullbokat. Du kan alltid kolla om de fått avbokningar.
Har bokat samma flyg. Ses där!