Season 35 - Runda 2 ==> Färdig 11 Sept.
Coacher, spelare och fans hör upp!
Efter en blodig start och visst tvekande så är nu runda 2 igång... med endast en släpande match...
Första matchen är redan spelad för runda 2 (grattis Järvas järvar)... och många har redan bokat upp sin nästa match (bra där!).
Den här veckan så firar man D&D 40 år hela veckan på Alpha, så för oss som har tänkt att spela på plats kan det vara extra viktigt att se till att bordet är bokat...
Se till att boka upp dag och tid för din nästa vinst, registrerar datumet i matchrapporten och starta upp offeraltaret till Nuffle...
Play Ball!!
//Commish
Comments
@Morn82 Ska vi ta nästa torsdag, dvs den 8/9? Jag kan boka bord om du bekräftar. Typ 18 och framåt är bra för mig.
@Morn82 har bokat i förebyggande syfte, bord 1. Jag skulle nog behöva skjuta på matchstart till kl 19 som det ser ut nu, men det kan bli så att det går tidigare. Bekräfta gärna att du kan den dagen så snart som möjligt, jag har tjockt med åtaganden nu i upptakten på valrörelsen.
En dryg vecka kvar av runda 2 att spela!
Lycka till och noterar att CAS snittet har sjunkit något… är det någon som dodgar istället blockar?!?
För i så fall kan vi behöva att sätta oss ner med utpekade ”coacher”…
Play Ball!
Möter råttorna ikväll på Biljardpalatset.
Titta förbi om ni har tråkigt.
Bara så jag inte fuskar.
Tror jag har 125000 i inducements.
Visst kan jag skaffa en merc för 30000 extra, sedan välja på en skill (genereal) för 50000. En del av det beloppet kan jag lägga petty cash på.
Det är iaf min plan.
M
Det låter rätt :-D
kom ihåg att om du lägger pettycash så skildnaden blir mer än 50k mellan era lag så får motståndaren en Prayer to the nuffle.
Bra fångat @Pertan!!
Tack!
Petty cash tillägget görs också hemligt mellan coacherna. samtidigt.
Därefter kan ingen lägga till petty cash, efter det.
Allt som allt gick det bra. Gjorde lagets första touchdown ngnsin.
Torsk med 1-2.
Hej!
Har en ny fråga.
En av mina journeymen blev MVP. Glad i hågen köpte vi in honom till laget.
Kameran #13.
Han har dock inte fått ngra spp?
Är det bugg, eller är det som det ska vara?
Om det är det senare, kan jag ångra ett inköp till laget?
M
Bugg
Fixar
Tack!
Den bästa journeyman buggen vi hade, som jag märkte på den tiden jag spelade Wood Elves, var att om journeyman fick SPP och man sparkade den innan man rapporterade matchen. Då fanns SPP kvar när man behövde en ny journeyman nästa match, som man alltid behöver med Wood Elves.
Nu förtiden spelar jag ett lag som aldrig behöver journeymen pga deras O'P*ness
3 matcher kvar att spela i runda 2!
Lycka till!!
Jag och @Morn82 får spela nästa vecka pga sjukdom och logistikkrångel