Officiell logga för Blood Bowl Stockholm

Hej,

Har vi någon officiell logga i Stockholm?

Funderar på att beställa präglade polleter/mynt token som man kan ta med sig och ge till motståndet i turneringar. Vore ju kul att ha en sida med Stockholmslogga.

Om inte, har vi några sköna förslag på logga?

Comments

• Stockbowl har ju sin logga

• Får kanske ta ett kreativt skott på att få den till ett format som passar på pollet/mynt.

I annat fall får det bli en fri konstnärlig tolkning

• Vi har ju Swebba loggan!

• Vem sitter på Stockbowl loggan vi har på facebooksidan?

@Mumin @Lard

• @Yann om du är konstnärligt/kreativt lagd tror jag bara vi i styrelsen blir glada för förslag på ny logga. Eller även om du inte är det :). Andra medlemmar är förstås också välkomna att bidra.

Om du beställer tokens kan det vara en idé att ha en liten uppsamling här inför det så folk som vill hoppa på kan göra det.

oavsett är det en bra idé att vi fixar en logga som inte är i bannerformat just för att kunna göra den typen av grejer.

om ingen av medlemmarna kan ta tag i det är @Scisco jävligt bra på sånt även om jag tror att han just nu är upptagen med att lära sig hantera mekonium och andra små överraskningar ;).

• Tack för hjälpen!

Tänker att man ersätter League med Stockholm i loggan.

Frågan om man skall ha funktion som typ Team Reroll/No Tackle Zone på baksidan. Eller en europakarta med dot där stockholm ligger?

Vad säger panelen?

• Panelen svara ja!

Men vad som med loggan går bra...

• Blitz markör
    • Boll markör
    • Reroll marköer (endast några få som behöver endast 1 här...)
    • Leader markör (går hand i hand med Reroll markören).
    • etc etc

Gillar iden med Loggan och europa/världskarta där Stockholm ligger i mitten... För så är det ju faktiskt :-D

• Jag säger vad som helst hellre än karta :’)

• jag skulle vilja ha en karta där det är ett litet foto på @Pertan som visar var han bor :D

• @brocCooLi jag kan gå med på en idolbild i profil :P

• Har ni en vektor fil på göran o draken (vilket jag iaf tycker är en snygg ikon) så kanske jag kan fixa lite när tid ges (Stl:er redo att printa)

• Jag försöker ta ett skott på logga och vektorfil i veckan.

Sign In or Register to comment.