Tjena! Ledsen för sent svar - ja men gör gärna det. Jag skaffade ett Black Orc team som jag inte gillade, så jag kan ju ta trollet därifrån. Men skicka gärna bilder och pris som du tänkt dig.
@Alex Kanske inte bästa bilderna man kunde ta.... Men kan ta bättre om det skulle behövas. Klicka på bilden så kan man förstora den. Tycker själv den blev mörk tyvärr...
Comments
Jag har ett målat över.... dock utan troll.... Inte orginal, proxade, men ser bra ut. Kan skicka bild här om det lockar :D
@suncar ? :P
Inom vilken prisklass hade du tänkt dig?
Tjena! Ledsen för sent svar - ja men gör gärna det. Jag skaffade ett Black Orc team som jag inte gillade, så jag kan ju ta trollet därifrån. Men skicka gärna bilder och pris som du tänkt dig.
Ja du, är ny på detta. Men betalar gärna rimligt pris - målandet är inget för mig bara, så vill ha ett färdigt lag.
Du kan nog hitta laf mellan 500-2000+kr beror ju helt på kvalitet på målande osv.
Så bra att ha en prisklass :)
Jag kommer nog inte ta mer än 300.... Bilder kommer under kvällen.
@Alex Kanske inte bästa bilderna man kunde ta.... Men kan ta bättre om det skulle behövas. Klicka på bilden så kan man förstora den. Tycker själv den blev mörk tyvärr...
2x Goblins
3x Line orcs
2x Throwers
4x Blitzers
4x Black orcs
Jag vet inte vad det är för figurer men 300 känns som ett kap. Grattis @Alex
@mikethemachine - Ja, målat och klart men vi ska värna om våra nybörjare (gissar jag) :) Sedan med frakt så ökar det för @Alex
@Frantic Ser prima ut. Jag hugger dem gärna för 300:- (plus frakten så klart). Hur går vi till väga?
Jag har skrivit ett privat meddelande till dig (se uppe till höger på skärmen så löser vi det enklast där. 😅👍
@Frantic jag tycker bara att det är fantastiskt.
Hoppas de blir att spela med @Alex
skulle du känna att du behöver fler lineorcs så har jag ett gäng i samma stil som throwers är. dock är de helt omålade.