Käka lite, dricka lite läsk. Snacka taktik och hur det har gått under dagen. Summera ihop hur många ord kaju har sagt under matcherna. Vem var näst tråkigast att möta efter kaju. Osv.
Jag är gärna med i tanken iaf. Om jag får. Ni kan säga typ att ni inte dricker öl och sen ta en öl direkt. Eller ha ont i magen och gnälla. Då blir det lite som att jag är där.
Hoppas alla får en fin helg! Jag kommer sakna er! Och låt inte @Juiblex komma sist!
Comments
Jag följer med.
Jag hänger gärna med
hänger gärna på!
Jag hänkar. Jag drar med Felix också
Gärna!
Svar ja
Tror även att @Ionas är intresserad
Jag är gärna med i tanken iaf. Om jag får. Ni kan säga typ att ni inte dricker öl och sen ta en öl direkt. Eller ha ont i magen och gnälla. Då blir det lite som att jag är där.
Hoppas alla får en fin helg! Jag kommer sakna er! Och låt inte @Juiblex komma sist!
@grumplekins Kan du inte faxa din astralkropp ist?
Jag kommer till Sala vid 15. Hänger gärna någonstans här jag checkat in
Bokar senare under dagen.
@havaji det vore ett coolt genombrott, men jag får nog sitta med en stilla tår och begrunda livets orättvisor istället.
Jag hänger gärna på också.
Archie
Tack för att du bokar och styr upp detta @kaju !
Dom på mat och prat vill veta vad vi ska äta.
Kolla vad ni vill ha.
Jag ringer dom så får vi mat snabbare.
Halumi burgare för mig!
Stammis-burgare för min del.
Archie
Jag tar en Grön i bröd
Tar en peanut dream utan karamelliserad lök.
det är la ingen som är luftburen nötallergiker? (Nej jag ska inte hångla med iftp efteråt så det är la fine..?)
Jag tar gärna en ostfeber!
Jag tar en Stammis med sötpotatispommes
Halloumiburgare.
Be dem ta in Kilkennys på kran. :D
Tar oxå en halloumi burgare.
Peanut dream är alltså ingen burgare utan en jordnötssmörsmacka? Dagens ungdom etc.
Mästarnas mästare (tar ut segern i förskott ;) tack
Vilken tid är det bokat?
@kaju jag hakar också gärna på. Kör en matopratburgare men kan beställa på plats om du redan har bokat. Tar med dina skill-rings förresten!
En stammis för mig, tackåbock.
Alla ovan som har sagt vad dom ska äta har jag bokat bord och mat till. Plus smulzer, theomir, Freddo och Joel plus 5.Dvs 20 personer.
Jag har sagt att vi kan bli fler.
Bordet är bokat under namnet KAJU från kl 20:00