Neoprenplaner
Tjenare. Vi i TloEG beställde neoprenplaner som precis har anlänt.
Detta inlägg har två funktioner;
att skryta för er alla stackare som inte har en TloEGplan. (Ni borde flytta till gbg 😜) psssst, den har dessutom uppdaterad kick-off tabell
samt lägga fram möjligheten för en ”swebbaplan”. Jag har kvar mallen jag använde för denna (tack @Scisco ) och kan med någon kväll eller två göra en swebbavariant. Vill någon annan ta sig an får de gärna göra det. Just nu är man lite mör efter den långa beställningsprocessen.
tja, nu kommer bilderna. Passa på och bli lite avundsjuka
Comments
Tjusig!!
Najs
Är den varm och skön att sova med?
Bättre än att sova ensam iaf @mikethemachine
Gillart!
Det mesta är ju ditt arbete @Scisco , klart att du gillart!
Slänger du med kräftplanschen om man beställer snabbt?
Nej, men jag kan packa med några kräfter
@Drexxl är det ätliga kräfter då eller sånna som inte finns på planschen 💛
Planen ser strålande ut föresten
jag tror @Drexxl menar att han kommer dela ut cancerceller.
Väldigt stilig plan, jag kanske kan ta mig an att kolla intresse för Swebba/Stockbowl-pitchar. Vad kostade hela kalaset och hur lång tid tog det att få planerna?
Om man var fler än 12 så gick de på cirkus 450 spänn och tog en dryg månad
@Nyaga +1
@Drexxl Jag ska släppa kräftplanschen, men måste bara säga att det är väldigt ”in character” att du som gbgare inreder med skaldjursbaserad konst!
Sluta inte. Uppmärksammande av marint liv är en marinbiologs främsta näringskälla
Släng planen, jag vill ha kräftplansch!
Den är så kräftig
hehe ja men talang känner igen talang :D
@Nyaga +1 !!
Även om det är en kräfta på den! :D
Så det är alltså en blood bowl plan med en bild av en kräfta i mitten som vi skall beställa?
nä, en kräftplansch som har en blood bowl plan på sig.
Jag föredrar en Swebba-plan med kräfta på sig framför en kräftplanch med Swebba-plan, men jag kan gå med på antingen eller :D
tänks det att det är stora storlekar?
(dvs 2016/bb20). Isf är jag intresserad.