SNUBBL - Säsong III anmälan
För er som inte har hört det redan drar SNUBBL igång för säsong 3 på Fumbbl.
Anmälan kan göras i denna tråden och glöm inte att anmäla laget på Fumbbl!
Ni hittar SNUBBL här på Fumbbl: FUMBBL :: Online Blood Bowl League
Redraft reglerna hittar ni här: SNUBBL - Redraftregler — SweBBA
Anmälan senast måndag 20 juni kl 17:00, säsongen lottas på måndag kväll.
1 match/2 veckor och pga semestrar kommer jag tillåta att man ligger 1 rond efter under säsongen. Det blir med största sannolikhet 2 eller 3 grupper där alla möter alla.
Anmälda än så länge är:
@gonzas1000
Comments
Anmäler mig
kör på kognitiv ekonomi och anmäler nytt lag hellre än redraft
Redraften har börjat!
Gör följande: 1. Räkna ut hur ni vill ha erat roster.
2. Uppdatera erat roster på fumbbl.
3. Kontakta mig med att erat roster är uppdaterat och om det är något som skall ändras som ni inte har rättigheter till. Då kontrollerar jag att erat roster är OK. Jag har lagt till 150k till de som har sagt att de skall redrafta sitt lag. Alla pengar kommer att nollas efter redraften! Har ni frågor kan ni ställa dem i snubbl-snack tråden.
För er som inte redraftar, skicka ett meddelande till mig med vilket lag ni spelar och så kollar jag att det är ok.
Då jag kom ut med redraft pengarna sent så gör jag lottningen imorgon kväll. De som inte har redraftat klart då måste göra det innan sin första match, men målet är att så många som möjligt skall vara klar med sin redraft imorgon.
@bloodfeast @Anganatyr @Juiblex @gonzas1000 @Ozt @Chrixx @kaju @Tribble Eran redraft är inte klar.
Hur gör jag en redraft? För min del så tänkte jag intebehålla någon och det är slaskmålsklubben jag tänkt att spela, kanske glömde att säga det
@bloodfeast Skall du inte behålla någon med skills så föreslår jag att du gör ett nytt lag för du kommer aldrig att få ihop ett nytt lag i redraften om du behöver köpa 9 nya spelare (du har endast 2 oskillade i ditt lag som jag gissar att du behåller). Om du inte vill köra med mängder av jurneymen? Men det rekommenderar jag inte.
Är det bättre om jag gör ett nytt lag (med nytt namn) då kanske? @Melisqus
Jag menar, jag har bara 185K att köpa spelare för men om det menas att jag får 1.185 K då kan jag ju göra något :/
Eller om jag hellre i så fall behåller alla spelare utom 12 (och 17 som är en journey) vilket är 9 spelare med 20k på varje vilket borde bli 180, eller? så blir det två journeymen inför första matchen.
@bloodfeast Du har endast 185k, inte 1.185k. Så jag föreslår ett nytt lag om du inte vill behålla dina spelare.
Vet att @havaji ville vara med - har han anmält/noterat den nya säsongen?
Nej, @havaji har inte anmält sig ännu...
Nu är säsong 3 startad!
@Juiblex och @Anganatyr behöver får sina lag godkända innan de spelar sin första match!
Tänk på att det är 2 veckor per rond, rond 1 slutar den 4 juli. Om ni är borta på tex semester är det ok att ni ligger en rond efter i schemat pga semesterperiod, men försök att spela så snart ni kan.
Vinnaren av grupp Blood och grupp Bowl möts i en final i slutet av denna säsongen om de vill, vill de inte blir det en vinnare per grupp.
Lycka till i säsong 3 och glöm inte att ha kul!
Mvh
Melisqus
Havaji fick annat som kom i vägen. Tack för omtanken @Scisco.
Rond 2 har startat, glöm inte boka er match med er nya motståndare snart.