Season 34 - Semi- och Final, söndagen den 5 juni.

Coacher!

Då var vi framme vid höjdpunkten för denna säsong och nu skall det äntligen avgöras och koras en vinnare för säsongen 34.

Söndagen ser ut som följer!

ca 09:30-09:45 Uppsamling vid Alphaspel

10:00 Semifinal 1 och 2 startar (planerad speltid 2 timmar och 15 min)

Bord 1. Bruised Ego (Pellevin) vs BullsHeads (Chrixx)

Bord 2. Undead Underdogs (mengert) vs Darkside Powboys (Grumplekins)

12:15-13:45 Lunch

13:45 Final och match om 3de pris (planerad speltid 2 timmar och 15 min).

ca 16:00 Hylla vinnaren och presentera dom spelare som har har utmärkt sig, samt Spelarmöte samt föreningsmöte

För oss som inte har haft turen på vår sida så finns möjligheten att både spela runda 2 av Wooden Spoon Cup och eller spela en Squigmatch (med sitt ligalag), denna Squigmatch ingår i matcherna för denna säsong och man behöver inte redrafta sitt lag för att deltaga.

Det har framkommit önskemål om att hålla mötet mellan dom båda matcherna, men det kan finns problem att säkerställa att mötet kan hållas beroende på eventuell förlängning eller i Semifinals matcherna.

Vi har begränsat antal bord till vårt förfogande under söndagen, där två bord är bokade för just semi/final matcherna, detta då Alphaspel samtidigt har ett stort release dag för Magic planerad.

Jag kommer att finnas på plats från ca 09:30 och behöver något göras i systemet så löser vi detta på plats!

Frågetecken?

Kommentarer?

mottages nedan eller i PM till mig.

Comments

• Jag tycker att mötet bör hållas efter matcherna, blir väl enklast så.

• Dåså. Deathroller inköpt. Slutspelsvibbar!

• Stort grattis till @grumplekins för Stockbowl-segern!

• Grattis igen @grumplekins

Jäkla skit-roller... 😂

• @grumplekins stort grattis! Jag får ”glädjas” åt att jag var den enda du förlorade mot under säsongen! Grattis igen!

• Grymt, bra jobbat Grumple

• edited June 2022

Tack tack det var helt underbart i finalen. Jag har rullen på plan men har klantat mig med apo så måste slå in en knock efter TD turn 8 för att inte behöva ställa in den. Argue failade, bribe gick bra, men KO failade! Med fizzle på runesmith innan kändes det lite bittert att vara få en turn i försvar för mina 100k bribe. Men det gick över när jag klarade Argue innan halvtid, och jag tror matchen dog lite när det blev get the ref direkt på avspark i andra.

• Förbjud dvärgar!

• Jag försökte det på spelarmötet men alla vägrade och bönade och bad att jag skulle köra tio säsonger till.

Sign In or Register to comment.