Visst är det så att man kan gå med sitt "vanliga" lag till open?
isf vill gärna göra det med mitt chaos-lag men då får nån putta igång redraft-processen för mig. har inte stenkoll på hur man gör, ska jag slå expensive mistakes innan redraft tex?
@suncar Har satt upp dem för redraft. Du behöver inte rulla för expensive innan. Däremot så ska kassan nollas efter och det måste göras manuellt om du inte lyckas tömma den själv.
Tänkte anmäla mina Halflings till sommaropen men dom måste öppnas för redraft. Inser nu att dom har bara spelat 2matcher sen förra redraften så kanske inte behöver redrafta då?
Comments
👍
Då säger vi Grattis till @Ionas som vann open 34 och öppnar Open 35. Den kommer gå under sommaren tills vi startar Season 35/36 i höst.
Kul!
Visst är det så att man kan gå med sitt "vanliga" lag till open?
isf vill gärna göra det med mitt chaos-lag men då får nån putta igång redraft-processen för mig. har inte stenkoll på hur man gör, ska jag slå expensive mistakes innan redraft tex?
@suncar Har satt upp dem för redraft. Du behöver inte rulla för expensive innan. Däremot så ska kassan nollas efter och det måste göras manuellt om du inte lyckas tömma den själv.
Grymt! Spänx
Det har dykt upp 2 st open 35, kollar på vad som har hänt och tar bort den som är fel.
Mina färska (om de nu kan vara det?) Necros söker en match till fredag eftermiddag/kväll.
@sirvejlance revanch??
Hej @DavidD,
Tänkte anmäla mina Halflings till sommaropen men dom måste öppnas för redraft. Inser nu att dom har bara spelat 2matcher sen förra redraften så kanske inte behöver redrafta då?
Fixar du det eller ska jag vända mig till Jubbe?
Hello, har ett gäng dark elfs som söker match från 18 på onsdag.
@sirvejlance hur ser din nästa fredag ut?
@DavidD Tyvärr bortrest.
Intresse koll för en Open till på torsdag?
@Pertan Alpha torsdag 21? Jag är på
@DavidD den 21a ja. Kl 17-18?
@Pertan funkar fint
Alpha bar eller bar nån annanstans?
Alpha bar låter fint, undrar om vi har bok bokade under sommaren oxå?
Vi har inte stående bord men det är bara att boka som vanligt, det är ingen extra avgift i baren vad jag vet (var inte i torsdags)
Mina necromantics söker en open på torsdag
Om det är ok att starta mellan 18.30 och 19 så kan jag slänga fram några vivörer och lebemän från norr.
@Ionas jag kan när du kan <3
Mina necromantics söker en open på torsdag den 4e
@DavidD vill du ta en rematch?
Ja kom så kör vi
Någon som vill ta en Open mot Norse på torsdag? Alternativt en Sommar Ressurection match?
Jag spelar gärna, vilket som.
helst resurrection, annars möter du mina kaosspelare
Taget. Då kör vi ress. 18 ok?
Ja det blir perfekt
Söker match på torsdag 11/8 (helst förmiddag).
Kan vara intresserad @KriLLe men vad tänkte du för tid och var?