Skoberget målar (inte)

Jag vann ju målning av ett lag i Borlänge.
Efter att mitt lag varit borta i Sri Lanka i snart 3 månader så fick jag idag de första bilderna.
Han har inte alls följt de instruktioner som jag skickade med så de ser inte alls ut som jag ville men det är väl inte hela världen, så här ser de ut just nu i alla fall....

zV8m7iN.jpg
yxpNwLy.jpg
sGKcB0b.jpg
ASV1FLZ.jpg
utAK6jk.jpg
YnvDFu7.jpg
h3jkzS0.jpg
i9oEF58.jpg

Comments

• Synd att dom inte följde dina instruktioner. men dom e ju snygga :) jag gillar färgschemat :)
  • Jag skulle gärna höra vad du gav dem för instruktioner. Dessa kanske är WIP bilder men jag förväntade mig lite mer. Å andra sidan är ju målat bättre än omålat och jag skulle då inte klaga om jag fick möta dom på brädet :)
  • edited August 2014
    Färgschemat är fint och så men jag förvänta mig liksom @Hemlighallaren lite mer kvalité på målningen, de känns inte riktigt färdiga.

Det kan ju också vara fotona.
  • Mina instruktioner var ju bland annat att färgschemat skulle vara gult/blått... Samt att baserna skulle vara färgade enligt standarden vi brukar köra på.

Så de verkar inte ha läst det så bra - han skulle fixa lite av det nu.

Vad det gäller kvaliten så var det som ingick den lägsta nivån av kvalitet (fanns tre eller fyra) så kanske därför det inte är som det är - fortfarande bra mycket bättre än om jag skulle försöka själv.

Sen gör de ju lite klantiga misstag: Titta på dvärg nummer två från vänster på första bilden. Han har lyckats med bedriften att få nummer 2,3 och 23...
  • Som deras lägstanivå är det inte dåligt, men hmm, de känns lite ofärdiga bara. Jag skulle så gärna ha sett en skarp ljus edge highlight på det röda <3
  • ser fint ut.
    det enda jag har att påpeka är pupillen på den vänstra BC är för liten.
  • Har fått lite nya bilder nu - lägger upp senare.
    Killen har fortfarande lite svårt att läsa instruktioner....
    Som deras lägstanivå är det inte dåligt, men hmm, de känns lite ofärdiga bara. Jag skulle så gärna ha sett en skarp ljus edge highlight på det röda <3

Tjatar du på mig tillräckligt så kanske jag tillåter dig att göra det ;)
  • Äntligen har han förstått blått och gult som lagfärger... :-)
  • Skönt att han gjorde Kentaurerna i blått också. Det var för mycket rött innan.
Sign In or Register to comment.