Veer-Myn - Skaven
Här kommer mitt andra kompletta lag.
Jag ville ha ett lite mer unikt skavenlag och jag gillar lite apokalyptiskt tema på saker. Så när jag hittade modellerna till Veer-Myn av Mantic games så var jag såld. Dom har ju Dreadball-lag men det gillade jag inte så det fick bli en massa konverterande. Men det är jag inte så bra på. Så jag köpte in en massa modeller och bad en kompis fixa till detta. Han rotade fram en massa skavenbits och fick till slut ihop ett lag precis som jag ville.
Jag tyckte laget behövde ett sigill i sann skavenanda så det satte jag ihop tillsammans med en uppsättning samlarbilder.
(klicka här för större bild på mobilen)
Jag ville ha ett lite mer unikt skavenlag och jag gillar lite apokalyptiskt tema på saker. Så när jag hittade modellerna till Veer-Myn av Mantic games så var jag såld. Dom har ju Dreadball-lag men det gillade jag inte så det fick bli en massa konverterande. Men det är jag inte så bra på. Så jag köpte in en massa modeller och bad en kompis fixa till detta. Han rotade fram en massa skavenbits och fick till slut ihop ett lag precis som jag ville.
Jag tyckte laget behövde ett sigill i sann skavenanda så det satte jag ihop tillsammans med en uppsättning samlarbilder.
(klicka här för större bild på mobilen)
Comments
Själv ser jag det visserligen som en nackdel när det inte syns på modellerna på något sätt vilken position de är utan man måste titta på basfärgerna. Jag är för what-you-see-is-what-you-get, men det får väl ses som gnäll från min sida.
Det finns detaljer på modellerna med om man vet va man letar efter @duckwing. Men ja dom är lite lika varandra.
Blitzers har en extra tub på ryggen
Gutter runner har alla en svart kappa
thrower har boll i handen
linemen har inget extra så
jag har faktiskt inte skrivit ut några kort än men det funderar jag på att göra framöver. det vore praktiskt med nåt sätt att lätt kunna markera vila skills man utvecklar med bara. kanske kan skiva med vanlig penna på dem ioförsig.
@Thursablot jag gillar paint.NET, och det är gratis.