Veer-Myn - Skaven

edited August 2014 in Målade lag
Här kommer mitt andra kompletta lag.

Jag ville ha ett lite mer unikt skavenlag och jag gillar lite apokalyptiskt tema på saker. Så när jag hittade modellerna till Veer-Myn av Mantic games så var jag såld. Dom har ju Dreadball-lag men det gillade jag inte så det fick bli en massa konverterande. Men det är jag inte så bra på. Så jag köpte in en massa modeller och bad en kompis fixa till detta. Han rotade fram en massa skavenbits och fick till slut ihop ett lag precis som jag ville.

Jag tyckte laget behövde ett sigill i sann skavenanda så det satte jag ihop tillsammans med en uppsättning samlarbilder.

mkj0nn.jpg

2d8qtc9.jpg
(klicka här för större bild på mobilen)

Comments

• Fräsigt :-)
  • Riktigt snyggt.
    Själv ser jag det visserligen som en nackdel när det inte syns på modellerna på något sätt vilken position de är utan man måste titta på basfärgerna. Jag är för what-you-see-is-what-you-get, men det får väl ses som gnäll från min sida.
  • Tack tack jag e grymt nöjd med dom.

Det finns detaljer på modellerna med om man vet va man letar efter @duckwing. Men ja dom är lite lika varandra.

Blitzers har en extra tub på ryggen
    Gutter runner har alla en svart kappa
    thrower har boll i handen
    linemen har inget extra så
  • Coolt med kort för beskrivning, så mycket mer användbart än roster! Den idén ska jag sno.
  • kul att du gillar idén @snow
    jag har faktiskt inte skrivit ut några kort än men det funderar jag på att göra framöver. det vore praktiskt med nåt sätt att lätt kunna markera vila skills man utvecklar med bara. kanske kan skiva med vanlig penna på dem ioförsig.
  • Inplastade kort och märkpenna, check. :-)
  • Korten är klockrena. Har gett mig på ett par försök i paint, svurit, tänkt att jag laddar ned gimp, skjutit på det, repetera...
  • edited August 2014
    Det är snyggt att du har rippat från Team Manager, det ger en bra känsla.

@Thursablot jag gillar paint.NET, och det är gratis.
  • +1 på paint.NET här. Till och med jag har lyckats lite med det.
  • I am so using this idea ;-D Riktigt coolt!
  • Väldigt fint lag. Baskanterna gör ju att man lätt kan se alla positioner vilket duger gott tycker jag!
Sign In or Register to comment.