Ser ut som ett najs lag till World Cup! ;)
Mitt telebolag säger att det kostar pengar att surfa i Brexitistan så jag har mest varit tyst. Bra turnering med många bra motståndare.
Lyckades boosta självförtroendet med 3 vinster och 2 oavgjorda så nu är jag back bäjbiiii!
Ber lite om ursäkt till Drexxl för 3-0 kränkningen.
Laget som helhet gick 4-2-0 och det är ett bra resultat tycker jag.
Hur var era rosters byggda? Fungerade något oväntat bra?
Jag körde chorfar med mino, då man fick 130k för skills så fick den block. Den var där för att hjälpa mot bash, och det tycker jag att den gjorde
Riktigt kul att följa, men ser ingen slutställning. Någon som har koll på alla resultat?
Jag körde Necro. Alla positionals. 4 block, en wrestle och guard på båda wraiths.
Wraiths och golems ger ett rejält starkt försvar nuförtiden.
De har inte släppt resultaten än. Ukbbl team A vann med 6 raka vinster.
Tack Ozt, ser fram emot de fullständiga resultaten
Mitt roster
highelf
2 blitzers dodge x2
3 catchers dodgex2, wrestle
1 thrower leader
6 line, guard, sneaky git
2 rr, apo och 1 ass coach
Grattis @Zedd som blev bästa svensk på 17e plats individuellt!
@Skuld - Stabild roster imo.
Mitt lag Tiers before bedtime lyckades ta delad 2:a plats! (4 om man bryr sig om tiebreakers och fakta).
Grattis Zedd, Skuld och Pellevin Top tre svenskar individuellt om jag inte missat någon.
Oj blev lite hipp som happ men kan inte sudda ut bilderna 🤪
Grattis @Ozt riktigt bra spelat och stabilt lag
Vilken hopplös tabell att titta på...
Grattis till bra prestationer överlag, verkar kul att åka. Är det värt det? ska man försöka hänga på nästa år?
Jag tyckte det var fantastiskt kul. Men sen är ju lagturneringar oftast lite roligare.
Eftersom de körde 3 + 3 matcher fanns gott om tid att prata med alla gamla bekanta.
Kommer solklart att prioritera upp UKTC i framtiden.
Comments
Ser ut som ett najs lag till World Cup! ;)
Mitt telebolag säger att det kostar pengar att surfa i Brexitistan så jag har mest varit tyst. Bra turnering med många bra motståndare.
Lyckades boosta självförtroendet med 3 vinster och 2 oavgjorda så nu är jag back bäjbiiii!
Ber lite om ursäkt till Drexxl för 3-0 kränkningen.
Laget som helhet gick 4-2-0 och det är ett bra resultat tycker jag.
Hur var era rosters byggda? Fungerade något oväntat bra?
Jag körde chorfar med mino, då man fick 130k för skills så fick den block. Den var där för att hjälpa mot bash, och det tycker jag att den gjorde
Riktigt kul att följa, men ser ingen slutställning. Någon som har koll på alla resultat?
Jag körde Necro. Alla positionals. 4 block, en wrestle och guard på båda wraiths.
Wraiths och golems ger ett rejält starkt försvar nuförtiden.
De har inte släppt resultaten än. Ukbbl team A vann med 6 raka vinster.
Tack Ozt, ser fram emot de fullständiga resultaten
Mitt roster
highelf
2 blitzers dodge x2
3 catchers dodgex2, wrestle
1 thrower leader
6 line, guard, sneaky git
2 rr, apo och 1 ass coach
Grattis @Zedd som blev bästa svensk på 17e plats individuellt!
@Skuld - Stabild roster imo.
Mitt lag Tiers before bedtime lyckades ta delad 2:a plats! (4 om man bryr sig om tiebreakers och fakta).
Grattis Zedd, Skuld och Pellevin Top tre svenskar individuellt om jag inte missat någon.
Oj blev lite hipp som happ men kan inte sudda ut bilderna 🤪
Grattis @Ozt riktigt bra spelat och stabilt lag
Vilken hopplös tabell att titta på...
Grattis till bra prestationer överlag, verkar kul att åka. Är det värt det? ska man försöka hänga på nästa år?
Jag tyckte det var fantastiskt kul. Men sen är ju lagturneringar oftast lite roligare.
Eftersom de körde 3 + 3 matcher fanns gott om tid att prata med alla gamla bekanta.
Kommer solklart att prioritera upp UKTC i framtiden.