Season 33, Runda 5 ==> färdigt 10 April

Coacher!

Nurgel har varit i farten och vi har nu tre matcher som släpar in i runda 5s period...

Enligt rykten så kommer dom eventuellt att spelas i morgon, men Nurgel är Nurgel och det kan hända att vi får släpa lite nu i runda 5...

Runda 6 är dock satt över 3 veckor så jag räknar med att vi senast då är i takt igen.

Här kommer denna rundans matcher

Kontakta era motståndare (men ha lite förståelse för eventuella förseningar)!

Sätt gärna datum på när ni planerar att spela så att ledningen ser och kan följa eventuella förseningar...

Lycka till och Play ball!!

Comments

• Då var samtliga matcher för förra rundan avklarade!

Tyvärr så blev en match avgjord på en WO pga av sjukdom, men då båda coacherna har försökt att få till matchen så har jag inte gett någon negativ del för det drabbade laget.

Många matcher för denna rundan är satt till i kväll och någon till nästa vecka, men vi har 9 matcher som saknar datum helt!!

Skärpning!!

Gå in och ställ in matchdatum när ni har kommit överens så att vi (me, myself and I) kan ha överläggning om eventuella fördröjningar/ändringar för att spelet skall flyta på för samtliga coacher!

Lycka till i kväll!!

Och för er som reser till UKTC, som går av stapeln nu i helgen så är det bara guld som gäller för denna lagtävling!!

Kan vi få en helt svensk avgörande match på bord 1 sista omgången??

Play Ball!!

• Jag o Mårten spelar nästa vecka, torsdag.

• Jag och @Martin08 kommer ses utanför alfa på torsdag

• Jag menade på annan ort. Såg misstaget och tänkte att jag avvaktar tills nån kronopetimetriker ger sig till känna. Där ser man!

• Halvtidsresultatet är inne och den var våldsam....

Vi har fortfarande en hel del matcher som inte är bokade i system (Jag själv inkluderad) så en spark i baken på oss!!

Övrigt så är nästa runda 3 veckor (pga Påsklov) så om det blir svårt att lösa under denna vecka så finns det lite rörelserum för att skjuta över något.... Försök dock att undvika detta så att ligan driver framåt!!

Boka match, Notera datum, spela och rapportera!!

Play Ball!!

• Coacher!

Igår spelades ett flertal matcher, men det finns fortfarande några som ej har angett något datum....

Hur ser det ut för er?

När spelas matcherna??

En match är planerad en bit in i nästa runda, men dessa coacher har stämt av med sina nästa motståndaren... hoppas jag....

• Det blir snorigt och snottligt på Alpha i kväll.

• Fortfarande..... Skärpning coacher!!

Dessa matcher behöver snarast uppdateras eller spelas!

Återkom till mig med besked om varför matcherna fortfarande ej är spelade, eller datum satt för spel!

PS. Ja jag inklusive. DS.

Sign In or Register to comment.