Fredag den 18 mars i Sundsvall!
Då jag gissar att ganska många kommer dagen/kvällen innan så undrar jag om ni vill att vi bokar bord eller bestämmer oss för något ställe att mötas på?
Vad är ni sugen på, -mat? Öl? Annat?
Vilken prisklass skulle passa ☺️
Skriv en rad om ni vill gå ut tillsammans dagen innan!
Comments
Jag vill!
Whatever på alla andra frågor. Helst under 10k för helvällen dock...
Tack för att du styr upp @Aos
Jag drar gärna till Bite Line, men om det finns nåt annat kul går det också bra. Annars kan vi sammanstråla när det bäst passar.
var lite småsugen på att kanske försöka åka upp, men när @Ozt ska snåla på utekvällen så hoppar jag.
vi kommer upp på kvällen (lite beroende på om vi skall vänta in @Ionas eller ej), och träffas gärna!
gissningsvis runt 2100-2130…
Missar tyvärr detta eftersom jag tar bilen på lördag-morgon.... men tycker ni alla ska dricka er brutalt berusad så mina chanser ökar ;)
Har inte varit på Bite Line på flera år. +1 på @kaju.
Jag hakar gärna på!
Ger folk några dagar på sig så bokar jag bord åt oss alla på biteline sedan då :)
jag hänger på på allt!
@KaithOEX allt annat hade förvånat mig ;)
Jag tänkte äta på Naturaj på fredagen men kan möta upp er efteråt.
@Melisqus bra val :)
Dock lite över Ozt önskade prisklass 😅
Lär väl bli Biteline då.
JAg insåg att vi nog inte kommer fram förrän efter tio, så jag måste avstå från biteline. Sry.
Jag hänger på biteline någon gång efter 20
Jag distansjobbar på tåget som den multitasker jag är. Så i Sundsvall redan 1705. Om något görs redan då så hakar jag gärna på!
om nån är uppe tidigt och kanske vill bowla eller spela biljard så säg till! :D
Jag slutar jobba 15:00 så behöver någon sällskap redan då så fixas det :)
jag är inne i stand från 0900 så samma säg bara säga till
Vet ej när jag anländer men före middan så är på. Biteline har nice pizza ifall jag minns rätt.