Fredag den 18 mars i Sundsvall!

AosAos
edited March 2022 in Turneringar

Då jag gissar att ganska många kommer dagen/kvällen innan så undrar jag om ni vill att vi bokar bord eller bestämmer oss för något ställe att mötas på?

Vad är ni sugen på, -mat? Öl? Annat?

Vilken prisklass skulle passa ☺️

Skriv en rad om ni vill gå ut tillsammans dagen innan!

Comments

• Jag vill!

Whatever på alla andra frågor. Helst under 10k för helvällen dock...

• Tack för att du styr upp @Aos

Jag drar gärna till Bite Line, men om det finns nåt annat kul går det också bra. Annars kan vi sammanstråla när det bäst passar.

• var lite småsugen på att kanske försöka åka upp, men när @Ozt ska snåla på utekvällen så hoppar jag.

• vi kommer upp på kvällen (lite beroende på om vi skall vänta in @Ionas eller ej), och träffas gärna!

gissningsvis runt 2100-2130…

• Missar tyvärr detta eftersom jag tar bilen på lördag-morgon.... men tycker ni alla ska dricka er brutalt berusad så mina chanser ökar ;)

• Har inte varit på Bite Line på flera år. +1 på @kaju.

• Jag hakar gärna på!

• Ger folk några dagar på sig så bokar jag bord åt oss alla på biteline sedan då :)

• jag hänger på på allt!

• @KaithOEX allt annat hade förvånat mig ;)

• Jag tänkte äta på Naturaj på fredagen men kan möta upp er efteråt.

• @Melisqus bra val :)

Dock lite över Ozt önskade prisklass 😅

Lär väl bli Biteline då.

• JAg insåg att vi nog inte kommer fram förrän efter tio, så jag måste avstå från biteline. Sry.

• Jag hänger på biteline någon gång efter 20

• Jag distansjobbar på tåget som den multitasker jag är. Så i Sundsvall redan 1705. Om något görs redan då så hakar jag gärna på!

• om nån är uppe tidigt och kanske vill bowla eller spela biljard så säg till! :D

• Jag slutar jobba 15:00 så behöver någon sällskap redan då så fixas det :)

• jag är inne i stand från 0900 så samma säg bara säga till

• Vet ej när jag anländer men före middan så är på. Biteline har nice pizza ifall jag minns rätt.

Sign In or Register to comment.