[FUMBBL] Svenska Ligan. Anmälan, säsong 46!
Nu är det dags att packa undan badkläderna och att anmäla sig till Svenska Ligan säsong 46!
Detta ska göras senast måndag 1/9! Gör som följer:
- Om du vill behålla ditt lag skickar du ett PM till mig (på FUMBBL): Jag vill behålla mitt gamla ligalag: + lagnamn.
- Om du vill byta till ett annat lag eller anmäla ett nytt skickar du ett PM till mig: Jag vill anmäla mitt lag: + lagnamn.
Glöm inte att ansöka om medlemskap på gruppsidan (Svenska Ligan -> Group Members, längst ner).
Du behöver inte ta bort ditt gamla lag ur gruppen.
- Om du vill ha en paus med ditt nuvarande lag skickar du ett PM till mig: Jag vill ha en paus.
Då får du komma in i samma division när du kommer tillbaka - i mån av plats (annars hamnar du i divisionen under).
- Om du vill gå ur gruppen är det bra om du säger till.
Säsongen börjar tisdag den 2/9.
//Ligaledningen genom Roland
Detta ska göras senast måndag 1/9! Gör som följer:
- Om du vill behålla ditt lag skickar du ett PM till mig (på FUMBBL): Jag vill behålla mitt gamla ligalag: + lagnamn.
- Om du vill byta till ett annat lag eller anmäla ett nytt skickar du ett PM till mig: Jag vill anmäla mitt lag: + lagnamn.
Glöm inte att ansöka om medlemskap på gruppsidan (Svenska Ligan -> Group Members, längst ner).
Du behöver inte ta bort ditt gamla lag ur gruppen.
- Om du vill ha en paus med ditt nuvarande lag skickar du ett PM till mig: Jag vill ha en paus.
Då får du komma in i samma division när du kommer tillbaka - i mån av plats (annars hamnar du i divisionen under).
- Om du vill gå ur gruppen är det bra om du säger till.
Säsongen börjar tisdag den 2/9.
//Ligaledningen genom Roland
Comments
@Coma, @khanmank, @Ozt, @Zeke73: Stannar ni kvar?
vill du ha en vänskapsmatch innan så säg bara till
Anmäl snarast, dock senast måndag 1/9 24:00!
Anmäld. Nu fattas det endast en coach
Det är totalt 6 st matcher (divisionsspel, sedan eventuellt kvalmatch/final)
första omgången är 2 veckor och resten av omgångarna är 1 vecka.
Dvs, som oftast 1 match/vecka