@kaju Jag svarar åt Mike, eftersom det ändå är jag som påstår det. Svar ja; endast leader reroll. Två blitzers, tre catchers, en thrower, fem linemen och Eldril. Sedan sex skills på det. Ett sådant roster vann Sundsvall Summer Crush :)
Men jag skulle nog ändå gå för ett med rerolls och åtta skills på Eurobowl. Där man kanske får möta folk som är bättre än Skuld, Iftp och Duckwing med flera och inte kan räkna med att ta poäng ;)
@kaju Ah ok! Jag visste inte att ni diskuterat vid sidan av. Tyckte väl att det var lite märkligt att du var intresserad av en alvroster. Fick nästan hjärtattack! Men det är en thrower med i rostret ifall du nu skulle bry dig. Puss!
Comments
Lustigt, jag spelar de tre första ronderna i DOUBT med att lag som är tillåtet på Malta.
Hva er gode valg her?
Dark Elf, Undead, Necro og Lizard ser vel ut som EB-bankers....!
Jag gillar Chorf med Hakflem och två skills.
Hm....Ja, de treffer perfekt inn på TV1150 med 2 rerolls.
Intressant med att bribe är förbjudet om laget har sneaky git.
Kul :)
var kan man läsa vad de olika starplayers kostar osv. High elfs ser ju ut att ligga långt ned tiermässigt.
Dadimerda.it är ett bra ställe.
Grym sida @Ozt men ser bara pris på stars inte vad de kostar som SPP under Eurobowl. Kanske jag som missat något?
Hittade i euroreglerna vilka som kostar extra :)
@mikethemachine Instämmer, High Elves kan bli bra i Eurobowl. Öppnar till och med upp för Eldril för den modige.
@mikethemachine hur ser det roster ut?
Inga RR eller?
@kaju Jag svarar åt Mike, eftersom det ändå är jag som påstår det. Svar ja; endast leader reroll. Två blitzers, tre catchers, en thrower, fem linemen och Eldril. Sedan sex skills på det. Ett sådant roster vann Sundsvall Summer Crush :)
Men jag skulle nog ändå gå för ett med rerolls och åtta skills på Eurobowl. Där man kanske får möta folk som är bättre än Skuld, Iftp och Duckwing med flera och inte kan räkna med att ta poäng ;)
Ahh @Oberwald_1 vi postade på samma minut.
Min fråga var riktad till @mikethemachine Vi har diskuterat lite sidan av.
Men du är också viktig! Vi kan låtsas att jag frågade dig ;*
@Oberwald_1 Ahhh! Intressant roster! Hur får du in Leader utan thrower?
@kaju Ah ok! Jag visste inte att ni diskuterat vid sidan av. Tyckte väl att det var lite märkligt att du var intresserad av en alvroster. Fick nästan hjärtattack! Men det är en thrower med i rostret ifall du nu skulle bry dig. Puss!
@Oberwald_1 Vi kan säga att jag bryr mig ;)
Jag hade missuppfattat reglerna om starplayers inatt och trodde de rört om i grytan ordentligt för att göra Stars mer attraktiva :)
Inser mitt misstag och går tillbaka till rätt standard tänk om jag skulle ligga sömnlös inatt.
@Oberwald_1 High elfs är möjliga bubblare :)
Kul att du kört dem en del
Hoppas inte 2 pers vill ha samma star player bara. Då blir det slagsmål!
Kan behövas en clon 😂