@Chrixx Det är DavidD som basar för Open. men det är sagt att inducements från Deathzone inkluderas i open, dock ej deras Mercenaries (som är brutna), så bollar, stadiums och ytterligare wizards och skoj!
Vet ej dock vad som är sagt om Sponsorship delen...
@DavidD Kan du förtydliga vilka saker som ej inkluderas i open :-D
Jag kallar jäv! inte nog fick jag inte ett dvärglag utan två emot mig med amazoner, jag fick även äran att spela mot pellevin, ost och imp, inte dom 3 sämsta spelarna i sverige å kaka på kaka så får jag en match emot undead som har 4 mighty blow! medans Juiblex fick härliga matcher emot snotlings å av7 elven union å inte en tackle så långt ögat kan nå med sina tjejer!
Suncar gjorde misstaget att spela amazoner förra säsongen. Juiblex fixade snabbt fram dvärgar och kaosdvärgar till honom. Och nu när Juiblex själv kör amazoner så myser han runt med lite alver, snotlings och skaven. 🤣
Själv hamnade jag i grupp A trotts att jag blev sist förra säsongen men det kommer bara sporra mig ännu mer och kommer visa att en gratis RR gör att DE kommer vinna ligan.
Ja @razta om jag hade skött lottningen skulle jag såklart valt en svagare korsgruppsmotståndare än dig. Ingenting vore ju enklare än att mecka med just korsgruppslottningen. Efter att det var säkrat att alla skulle få möta varierat motstånd var det ju bara att byta vilka grupper som korsade den ronden. ingen behövde någonsin få veta något.
Jag har gått med på att @Razta köpte dedicated fans efter säsongsstart - han hade inte fattat hur det funkade. Jag har genomfört ett köp av fem steg för 50000 via adminkonsolen. För allas kännedom. Och @Juiblexs potentiella beatdown.
Comments
Ingen av dessa i vanliga ligan.
Tillfälliga arenor kan användas i Open om båda coacherna vill ha det för just den matchen.
@Chrixx Det är DavidD som basar för Open. men det är sagt att inducements från Deathzone inkluderas i open, dock ej deras Mercenaries (som är brutna), så bollar, stadiums och ytterligare wizards och skoj!
Vet ej dock vad som är sagt om Sponsorship delen...
@DavidD Kan du förtydliga vilka saker som ej inkluderas i open :-D
Jag kallar jäv! inte nog fick jag inte ett dvärglag utan två emot mig med amazoner, jag fick även äran att spela mot pellevin, ost och imp, inte dom 3 sämsta spelarna i sverige å kaka på kaka så får jag en match emot undead som har 4 mighty blow! medans Juiblex fick härliga matcher emot snotlings å av7 elven union å inte en tackle så långt ögat kan nå med sina tjejer!
För att förtydliga så var jag inte helt seriös med min kommentar! :)
Men det blir ett ordentlig kvinndomsprov att klara av denna säsong med brudarna! :)
Välkommen tillbaka 😂
Suncar gjorde misstaget att spela amazoner förra säsongen. Juiblex fixade snabbt fram dvärgar och kaosdvärgar till honom. Och nu när Juiblex själv kör amazoner så myser han runt med lite alver, snotlings och skaven. 🤣
Själv hamnade jag i grupp A trotts att jag blev sist förra säsongen men det kommer bara sporra mig ännu mer och kommer visa att en gratis RR gör att DE kommer vinna ligan.
Info och frågor om Open tas i open-tråden, tack
@Chrixx De reglerna kör vi inte med
Jag kan varken bekräfta eller dementera att lottningskommisionen på något sätt har gagnats av gåvor från olika lags coacher….
kommsionen tar sådana anklagelser på fullaste allvar och drar sig nu tillbaka till klosterspaet för överläggningar.
@razta jag har inget med vare sig lagindelninge. (Gjorde en ruff sketch), eller matchningen av säsongen.
jag ser till att alla sköter sig, spelar sina matcher i tid o otid samt dömmer om jag måste….
Men jag kan hålla med dig om att en champion av Stockbowl kan ha fått lite tuff lottning till sina tjejer…
@razta Tänk på stackars @Pellevin @Ozt , och @imp som som sitter och fulsvär över att få möta dig. :D Det är inte det lättaste heller.
Ja @razta om jag hade skött lottningen skulle jag såklart valt en svagare korsgruppsmotståndare än dig. Ingenting vore ju enklare än att mecka med just korsgruppslottningen. Efter att det var säkrat att alla skulle få möta varierat motstånd var det ju bara att byta vilka grupper som korsade den ronden. ingen behövde någonsin få veta något.
Och eftersom att det var jag som skötte lottningen måste det betyda en av tre saker:
Måste det vara endast en av ovanstående saker?
Jag tycker iaf det ska bli kul att möta @Pellevin :)
Eftersom du är den enda som spöade mina woodelfs i sin bästa form(med typ 3-0 dessutom) så gissar jag på 2! :)
Men ser fram emot lite revansch!
@Nyaga 😂
Blev 1-1 mellan mig och @Jimmieblla . Rolig match där mina humans lyckades dodga en massa men inte bryta 8+ av på Skinks
Jag har gått med på att @Razta köpte dedicated fans efter säsongsstart - han hade inte fattat hur det funkade. Jag har genomfört ett köp av fem steg för 50000 via adminkonsolen. För allas kännedom. Och @Juiblexs potentiella beatdown.
Jäv, ocker och grov trolöshet mot huvudman är några ord som är intressanta i sammanhanget. Lite som en vanlig Måndag i Stockholm med andra ord.
Men har man två titlar i Stockbowl så får man tydligen lite mera gräddfil.... :-D