Fortsatta Blood Bowl drömmar

edited January 2022 in Blood Bowl

Drömde under natten att jag anordnade en Blood Bowl turnering. Fyfasiken vilket skitjobb. Shout-out till Pellevin som lyckats felregistrera 3 av sina matcher och ville ändra dem efter att sista matchen var lottad och, om jag minns rätt, Coma och Kaju som började bråka om (inte ens deras resultat) att att 1-0-3 var bättre än 0-4-0 och att min tabell var helt fel.

Sista turneringen jag anordnar. Otacksamt skitjobb. 😣

Comments

  • Vilken av Coma och Kaju tyckte vad?

    Så vi kan avgöra vem som har fel.

  • Klart att 1-0-3 är bättre än 0-4-0 om du kör med poängsystem 5/1/0 ;)

  • Oj, men man ska väl spela med 3/1/0 och då är ju 0/4/0 bättre!

    Och även en bättre prestation 😁

  • Shit vad rolig tråd :D

  • Jag håller med @coma!

  • edited January 2022

    Tyvärr är minnet av detaljer väldigt vagt. Som jag minns så var Coma och Kaju (dom är dock båda lite suddiga) överens om att jag hade fel och att 1-0-3 var bättre än 0-4-0 även givet ett 3/1/0 poängsystem.

    Edit: Kan tillägga att det var lite allmänt dålig stämning och jag kände mig inte utvilad när klockan ringde.

  • allt är ju uppenbarligen @Pellevins fel.

  • Men vem vann då?

  • Och hur gick det för @Juiblex? den mest övervakade formkurvan i BB-Svärje.

  • Jag ska försöka vara arg,besviken, och tänka på Blood Bowl när jag går och lägger mig i kväll*. Ska se om det får mig att tuna in på avsnitt 2.


    *insåg efter att jag skrivit detta att det låter som en helt vanlig torsdagskväll.

  • @Ionas jag ber om ursäkt. Skall försöka vara snällare i din dröm i natt. Men tänk på att behandla mig varligt, jag är så skör.

  • Att Coma inte förespråkar oavgjorda resultat håller jag som orimligt!!

    Redan där borde du anat att det var en dröm

  • edited January 2022

    @kaju jag håller inte med att du håller med om vad jag inte har sagt! :D

    @Skuld ojämt tyckande från mig kan man ju tycka...

Sign In or Register to comment.