Jag gillar idén. Lite mer bök att administrera dock, eftersom det måste kontrolleras vid registrering om det är ett "giltigt" NAF-namn antar jag. Eller så kör vi på vanlig hederlig tillit. :-)
Jag tycker att sätta sådana måsten kommer hålla folk borta som effekt. Istället kan de som vill bidra till det positiva genom att använda sitt NAF namn som användarnamn.
Nej, klart man inte måste. Det är mer en tanke att underlätta och försöka ha samma nick som NAF-namn så det blir lättare att hålla reda på folk och fä.
Edit: Vet man någons NAF-nick har man nummret också, vet inte om jag tycker vi behöver ha med nummret också.
Comments
Jag vill alltså ha en länk till "Turneringar" synlig om man går in under "Blood Bowl".
Nu har jag fått upp en donationsknapp, undrar om den fungerar? :P
För övrigt, går det att ändra namn på folk som går med, inte är NAF medlemmar och sedan blir det?
Jag har ändrat registreringsformuläret så det står "Username, please use your NAF-name". Sen kan man ju såklart göra som man vill.
Skulle vilja ha någon elegant logga också.
Kalenderfunktionen jag drömmer om verkar dock ouppnåelig.
Är annoncment samma sak som att nagla ett inlägg, dvs att det alltid ligger i toppen?
Det ser så ut, jag visste heller inte vad announcement var.
http://bloodbowl.dk/
Ens NAF-nummer kunde man ju förresten kunna skriva in redan vid registrering.
Edit: Vet man någons NAF-nick har man nummret också, vet inte om jag tycker vi behöver ha med nummret också.
Sedan med en bloodbowl boll eller en hjälm på lejonet eller något sådant.
<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">
Gillar dock Lards förslag!
Ett till förslag är att ta Tre Kronor men byta ut kronorna mot hjälmar.