SNUBBL - SÄSONG 1 - Avslut och Prisutdelning

edited January 2022 in SNUBBL

Efter en fantastisk säsong så står vissa högt ... och andra lite mindre högt!

Säsongen stora vinnare är @Melisqus - han nära totalt dominerade divisionen med sina nästan otrevligt bra Chaos Dwarfs i högsta divisionen "Kräm de la Kräm".

Säsongens "lilla" vinnare i den lägre divisionen är @Quencher som slogs hårt i den lite jämnare "Slaskhinken" men tillslut visade var skåpet skulle stå och står nu som segrare!

Sen har vi dem som fortsatte att slåss trots att de var Nuffles slagpåse - en tapper insats ger dem sportmanship priset "Nuffles Chosen" token - Grattis (?) @Froxt och @Skullflame!

Sen ger admin godtyckligt priset till den som han känner skänkt mest kaos och glädje till ligan - Grattis @Duckwing! Att ha roligt är att vinna - därför får han också ett vinnarpris!

Guld- och glädejspridarpriset! En omålad Akhorne modell

Och till dem tappra "Nuffles Chosen" så ges varsin omålad token ... som unikt är felstavad :D

Återigen grattis till samtliga och may the odds ever be in your favour!

För att dessa fina priser ska kunna komma till dess rätta ägare så får ovan vinnare gärna PM:a deras adress så kommer dem sakta med säkert via snigelposten.

Comments

• Det är mitt första Blood Bowl pris! Det gör inget att det betyder att jag är sämst😁

• edited January 2022

Som jag sagt tidigare - priset handlar mer om sportsmanship, dvs att man lirat sina matcher i god anda trots de inte gått så bra, man har visat att man bryr sig om motspelarens och ligans upplevelse och inte surat ner sig och tex. börjar wo:a matcher för man känner att man ändå inte vinner osv.

Ligan ska först o främst vara trevlig och vi ska ha roligt tillsammans. Uttryckte mig dåligt när jag någongång hänvisa de som "loser token".

Hade man varit en arsle så får man ingen token helt enkelt.

Sign In or Register to comment.