På allmän begäran så kommer alla chorfs, dwarves och Khemri samlas i samma grupp. Blir det färre i den gruppen än övriga grupper så blir det att de lagen får möta varandra flera gånger.
Räkneövning: Blir det bara ett chorf-lag och ett dwarf-lag så får de möta varandra 7 ggr i gruppspelet. ❤️
Comments
Trist @Veldare , men vi får ta en Open eller två under våren.
BullsHeads
Blir nytt Lizardmen lag för mig kan någon skapa det? Lagnamn: Cold-blooded Gents.
@Veldare om det bara är fråga om några veckor så kan vi säkert ordna det, men du vet bäst.
@Jimmieblla fixat!
Jag har beslutat att köra vidare med samma rövgäng som förra säsongen. Tycker att de förtjänar en andra chans.
Lägger någon upp mitt lag?
Chaos Dwarves "BullsHeads"
@Chrixx sorry men CHorws är redan fullt......
Fixat
På allmän begäran så kommer alla chorfs, dwarves och Khemri samlas i samma grupp. Blir det färre i den gruppen än övriga grupper så blir det att de lagen får möta varandra flera gånger.
Räkneövning: Blir det bara ett chorf-lag och ett dwarf-lag så får de möta varandra 7 ggr i gruppspelet. ❤️
🤣
@Ionas allmän begäran från dig?
äh lägg dem med amazoner. det blir kul
@suncar är du galen!!
Är väldigt säker på att inga amazoner kommer att skadas av Chorws och Dworves under säsongen... :-D
Skämt och sido så känner jag att vårens säsong kommer att ge mig mycket huvudvärk i både planerings- och spel-skede....
@Pellevin blir det inte lite svårt att spamma starplayers för ett TV1000 Orc lag?!?
Det är ju ett team som inte är helt känt att rulla med starplayers....
@Duckwing Jaaaa 😄
@suncar Du menar som förra säsongen 😂 Förstår fortfarande inte vad du gjort mot @Juiblex för att det skulle bli som det blev. 😅
@Juiblex jag orkar inte slåss mot fler väderkvarnar just nu. Ni är alla jättedumma, och jag är den enda som fattar något överhuvudtaget.
@Pellevin hahaha Don ”Pellevin” Quijote ;-D
@Juiblex om du kan ge mig uppe håll till vecka 8 så deltar jag gärna.
@Veldare skall ta en fundera på hur/om det går att lösa på något bra sätt, återkommer!
Räknas mina Chaos chosen som humans eller dwarves?
Sorry @Ozt men alla vet att chaos chosen tillhör Slann….
@Juiblex topp uppskattar det!