Humor sökes
in Blood Bowl
Hej
Jag tror jag äntligen har bestämt mig för vad jag ska spela på SnowBall. Och året till ära tänkte jag gå all in med lagnamn, spelarnamn, och backstory. Problemet är att jag verkar ha valt både humor och allmänbildning som dumpstats under mitt personliga karaktärsskapande. Det jag säker hjälp med är att finna ett roligt och klatschigt lagnamn med både Warhammer och Khorne tema. Tänk Reikland Reavers, Naggaroth Nightmares et.c., fast Khornigt.
Även icke Göteborgare är välkomna med förslag.
Tack.
Comments
Första Google sökningen på Khorne.
Khorne, also called the Blood God and the Lord of Skulls, is the Chaos God of Blood, War and Murder.
Lord of Skulls är ju för bra för att inte använda eller
For dubble skulls or Glory...
Fucking Skullfuckers that Fuck with your Fucking Skull
Three Skulls Blockers
Helst skulle jag vilja ha något som Tottenham Hotspurs -> Totenhof Hotskulls, fast roligt. Så inte bara ett uttryck. Lord of Skulls låter som ett coachnamn, Fucking Skullfuckers that Fuck with your Fucking Skull som en supporterförening, och For dubble skulls or Glory som en slogan som något en svårt-överbetald-reklambyrå-där-ägaren-är-gift-med-någon-i-klubbensstyrelsen kokat fram.
Detta sagt så är jag ändå tacksam att ni försöker hjälpa mig.
UniKhornes!
Chili khorne karne
Demons of Skhårne
Det med lagnamn är jäkligt viktigt!
Vinnare är lätt Pellevin!!
Ett lagnamn som kommer från det inre och säger allt som man kan behöva säga om Khorne….. :-) :-)
Khorny Punchline
Khorne, glad och tacksam
Me so Khorny
Blood In, Blood Out
Three And a Half Skulls
Punch first, Punch later
Bloods of the Covenant
Murders My Vice
Norscans Blooddrenchers
Norscans Skulltakers
Norscans Stompers
Skaeling Chosen
Skaeling Bloodied
Skaeling Massacers
Stovengaard Unsullied
Stovengaard Bloodbreakers
Jag tycker mitt förslag är bäst. Spelarnamn:
Ägakagasmodeus
Edvard Perssonsebub
Mefistofeleslöv
Sillamackazazel
Malmölial
osv
Låg i soffan och myste med sonen så hade lite extra tid att bara spåna loss :D
Thou Karneth have Manslaughter without laughter
Karneth Manslaughters
Darkside Cowboys till Khornelord Skullboys.
fortsatt inte roligt men får tänka på den imorgon :)
Det finns ingen like-knapp, men alla ser troligen hur överlägset mitt förslag är utan andras bekräftelse.
@grumplekins du förbiser att @Juiblex lyckades lura systemet och ge ett förslag en like. Det förslaget måste alltså vara det bästa.
Khornentry Town
Om du ska ta med de utomlands så måla de i gult och blått, "Tre Khoroner"
Skönt att man äntligen hittat en gemenskap där alla är lika humorbefriade som man själv är. ❤️@alla
Haha ouch @Ionas
Måste fan lägga en like på @bloodfeast senaste förslag